HYUNDAI i30 1.6 GDI Turbo Luxury Hatchback IV 186KM

HYUNDAI i30 1.6 GDI Turbo Luxury Hatchback IV 186KM (benzyna) (2015 - 2016)

HYUNDAI i30 1.6 GDI Turbo Luxury Hatchback IV 186KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2015 do 2016 roku. HYUNDAI i30 1.6 GDI Turbo Luxury Hatchback IV to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 137 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji HYUNDAI i30 1.6 GDI Turbo Luxury Hatchback IV wynosi 186 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 219 km/h. Silnik HYUNDAI i30 1.6 GDI Turbo Luxury Hatchback IV jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1591 cm3. Na każdy cylinder w silniku HYUNDAI i30 1.6 GDI Turbo Luxury Hatchback IV przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy HYUNDAI i30 1.6 GDI Turbo Luxury Hatchback IV osiąga moment obrotowy 265 Nm. HYUNDAI i30 1.6 GDI Turbo Luxury Hatchback IV posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ HYUNDAI i30 1.6 GDI Turbo Luxury Hatchback IV to benzyna.

Średnie spalanie HYUNDAI i30 1.6 GDI Turbo Luxury Hatchback IV wynosi około 7,3 l na 100km. Warto nadmienić, że HYUNDAI i30 1.6 GDI Turbo Luxury Hatchback IV posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1316 litrów. Wymiary samochodu: 4300 mm długości, 1780 mm szerokości, 1470 mm wysokości.

Opinie o HYUNDAI i30 1.6 GDI Turbo Luxury Hatchback IV 186KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania HYUNDAI i30 1.6 GDI Turbo Luxury Hatchback IV 186KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 7,3 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 9,6 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 6,0 l/100km

Dane techniczne HYUNDAI i30 1.6 GDI Turbo Luxury Hatchback IV 186KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 219 km/h
Moc 186 KM
Momen obrotowy 265 Nm
Pojemność skokowa silnika 1591 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 53
Emisja CO2 169
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 225/40 R18
Rozmiar felgi 7,5J x 18
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary HYUNDAI i30 1.6 GDI Turbo Luxury Hatchback IV 186KM (benzyna)

Długość 4300 mm
Szerokość 1780 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1470 mm
Masa własna 1282 kg
Masa całkowita 1870 kg

Wyposażenie HYUNDAI i30 1.6 GDI Turbo Luxury Hatchback IV 186KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Czujnik deszczu 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja automatyczna, 2-strefowa 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja manualna 2015 - 2016 Standard
Lakier uni 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
ABS 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2015 - 2016 Standard
Wspomaganie kierownicy - elektryczne 2015 - 2016 Standard
El. podnoszenie szyb, przód 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
Kieszenie w oparciach foteli przednich 2015 - 2016 Standard (indywidualny)

Cena HYUNDAI i30 1.6 GDI Turbo Luxury Hatchback IV 186KM (benzyna)

luty 2015 - sierpień 2016 92 900 PLN

Zdjęcia HYUNDAI i30 1.6 GDI Turbo Luxury Hatchback IV 186KM (benzyna)

HYUNDAI i30 IV hatchback przedni lewy
HYUNDAI i30 IV hatchback boczny lewy
HYUNDAI i30 IV hatchback tylny lewy
HYUNDAI i30 IV hatchback przedni
HYUNDAI i30 IV hatchback tylny
HYUNDAI i30 IV hatchback boczny prawy

Inne wersje generacja-iv

HYUNDAI i30 - Wiadomości

Hyundai i30 N Project C - niżej, lżej i szybciej
Sportowa dywizja Hyundaia szykuje na zbliżający się Salon Samochodowy we Frankfurcie wyjątkową wersję i30 N Performance. Project C to lżejsza, niższa, bardziej aerodynamiczna wersja topowej eNki.

Hyundai i30 N-Line - opinie Moto.pl. Brakuje mu tylko jednej rzeczy
N Line daje wiele. Sportowy wygląd, przyjemne brzmienie, zmodyfikowany pod kątem dynamicznej jazdy układ jezdny. Brakuje mu tylko jednej rzeczy.

Hyundai i30 N - Koreańczycy szykują mocniejszą wersję z napędem 4x4
Hyundai i30 N dołączył do wyścigu hot hatchy w imponującym stylu. Koreańska eNka rzuciła wyzwanie kompaktom klasy GTI. Teraz sportowa dywizja Hyundaia myśli o ataku na sam szczyt hot hatchy, Golfa R i Focusa RS.