HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + DCT Hatchback IV 110KM

HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + DCT Hatchback IV 110KM (diesel) (2015)

HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + DCT Hatchback IV 110KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2015 roku. HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + DCT Hatchback IV to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + DCT Hatchback IV wynosi 110 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 188 km/h. Silnik HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + DCT Hatchback IV jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1582 cm3. Na każdy cylinder w silniku HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + DCT Hatchback IV przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + DCT Hatchback IV osiąga moment obrotowy 300 Nm. HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + DCT Hatchback IV posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + DCT Hatchback IV to diesel.

Średnie spalanie HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + DCT Hatchback IV wynosi około 3,6 l na 100km. Warto nadmienić, że HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + DCT Hatchback IV posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1316 litrów. Wymiary samochodu: 4300 mm długości, 1780 mm szerokości, 1470 mm wysokości.

Opinie o HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + DCT Hatchback IV 110KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + DCT Hatchback IV 110KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 3,6 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 4,2 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 3,4 l/100km

Dane techniczne HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + DCT Hatchback IV 110KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 188 km/h
Moc 110 KM
Momen obrotowy 300 Nm
Pojemność skokowa silnika 1582 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 53
Emisja CO2 94
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 195/65 R15
Rozmiar felgi 6,0J x 15
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + DCT Hatchback IV 110KM (diesel)

Długość 4300 mm
Szerokość 1780 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1470 mm
Masa własna 1316 kg
Masa całkowita 1940 kg

Wyposażenie HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + DCT Hatchback IV 110KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Spojler dachowy 2015 - obecnie Standard
Kierownica i drążek biegów skórzane z czerwonym przeszyciem 2015 - obecnie Standard
Fotel kierowcy ustawiany elektrycznie 2015 Standard
Radio CD z MP3 2015 Standard (indywidualny)
Zamek centralny z pilotem 2015 Standard
Sygnalizacja niezapiętych pasów bezpieczeństwa na miejscach przednich 2015 Standard (indywidualny)
Czujnik odległości przy parkowaniu - tył 2015 Standard
Lusterko wsteczne automatycznie przyciemniane 2015 Standard
Instalacja radiowa + 6 głośników 2015 Standard
Kierownica ze sterowaniem radia 2015 Standard (indywidualny)

Cena HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + DCT Hatchback IV 110KM (diesel)

luty 2015 - wrzesień 2015 79 900 PLN

Zdjęcia HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + DCT Hatchback IV 110KM (diesel)

Inne wersje generacja-iv

HYUNDAI i30 - Wiadomości

Hyundai Veloster doczekał się wersji N. Nie będzie go w Polsce, ale jest i dobra wiadomość
Hyundai Veloster N jest ciekawym autem o sportowym charakterze. Teraz otrzymał jednostkę napędową, która pasuje do jego wyglądu. Pod maskę trafił 275-konny silnik z wraz z nową dwusprzęgłową skrzynią biegów. U nas taka opcja będzie dostępna w modelu i30 N.

Nadjeżdżają sportowe modele Hyundaia. Wśród nich superauto z centralnym silnikiem
Konkurencjo drżyj. Jeśli pozostałe samochody sportowej dywizji Hyundaia będą tak dobre, jak model i30N, to jest się czego obawiać. W planach marki jest co najmniej kilka modeli usportowionych oraz coupe z silnikiem umieszczonym za siedzeniami i napędem na tylne koła.

Nowy Hyundai i30 wyceniony w Polsce. Koreański kompakt od 69 900 zł
Nowy Hyundai i30 będzie dostępny w sprzedaży w trzech odsłonach nadwozia, trzech wersjach wyposażenia i aż siedmiu konfiguracjach napędowych. Mnogość specyfikacji może okazać się kluczem do umocnienia pozycji koreańskiego kompakta na naszym rynku.

Nowy Hyundai i30. Nie tylko odświeżona stylistyka i nowości we wnętrzu. Kompakt otrzymał miękką hybrydę
"Nowy" w przypadku Hyundaia i30 oznacza lifting, a nie nową generację. Jednak nie oznacza to, że kompaktowy Hyundai nie ma się czym pochwalić.

Nowy Hyundai i30 jedzie do Genewy i już chwali się ostrzejszą stylistyką
Nowy Hyundai i30 to jedna z wielu premier, jakie Koreańczycy zaplanowali dla Europy na ten rok. Kompakt przejdzie lifting, a oficjalnie zostanie zaprezentowany już w marcu w Genewie.