HYUNDAI i30 1.6 CRDi BlueDrive Premium DCT Hatchback IV 110KM

HYUNDAI i30 1.6 CRDi BlueDrive Premium DCT Hatchback IV 110KM (diesel) (2015 - 2016)

HYUNDAI i30 1.6 CRDi BlueDrive Premium DCT Hatchback IV 110KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2015 do 2016 roku. HYUNDAI i30 1.6 CRDi BlueDrive Premium DCT Hatchback IV to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji HYUNDAI i30 1.6 CRDi BlueDrive Premium DCT Hatchback IV wynosi 110 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 188 km/h. Silnik HYUNDAI i30 1.6 CRDi BlueDrive Premium DCT Hatchback IV jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1582 cm3. Na każdy cylinder w silniku HYUNDAI i30 1.6 CRDi BlueDrive Premium DCT Hatchback IV przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy HYUNDAI i30 1.6 CRDi BlueDrive Premium DCT Hatchback IV osiąga moment obrotowy 280 Nm. HYUNDAI i30 1.6 CRDi BlueDrive Premium DCT Hatchback IV posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ HYUNDAI i30 1.6 CRDi BlueDrive Premium DCT Hatchback IV to diesel.

Średnie spalanie HYUNDAI i30 1.6 CRDi BlueDrive Premium DCT Hatchback IV wynosi około 3,6 l na 100km. Warto nadmienić, że HYUNDAI i30 1.6 CRDi BlueDrive Premium DCT Hatchback IV posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1316 litrów. Wymiary samochodu: 4300 mm długości, 1780 mm szerokości, 1470 mm wysokości.

Opinie o HYUNDAI i30 1.6 CRDi BlueDrive Premium DCT Hatchback IV 110KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania HYUNDAI i30 1.6 CRDi BlueDrive Premium DCT Hatchback IV 110KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 3,6 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 4,2 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 3,4 l/100km

Dane techniczne HYUNDAI i30 1.6 CRDi BlueDrive Premium DCT Hatchback IV 110KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 188 km/h
Moc 110 KM
Momen obrotowy 280 Nm
Pojemność skokowa silnika 1582 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 53
Emisja CO2 94
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 195/65 R15
Rozmiar felgi 6,0J x 15
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary HYUNDAI i30 1.6 CRDi BlueDrive Premium DCT Hatchback IV 110KM (diesel)

Długość 4300 mm
Szerokość 1780 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1470 mm
Masa własna 1308 kg
Masa całkowita 1940 kg

Wyposażenie HYUNDAI i30 1.6 CRDi BlueDrive Premium DCT Hatchback IV 110KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Kolumna kierownicy regulowana elektrycznie w pionie i poziomie 2015 - obecnie Standard (indywidualny)
Felgi aluminiowe 15 z ogumieniem 195/65 2016 Standard
Listwy progowe 2016 Standard
Podsufitka w kolorze czarnym 2016 Standard
Wykończenie centralnego panelu i wylotów wentylacji w kolorze Gun Metal 2016 Standard
Kierownica z wersji Turbo 2016 Standard
Pakiet Wygoda 2016 Standard
Elektryczne podnoszenie szyb, tył 2016 Standard
Haft z nazwą modelu na zagłówkach przednich foteli 2016 Standard
Niebiesko-białe stebnowanie (kierownica, siedzenia, mieszek) 2016 Standard

Ceny HYUNDAI i30 1.6 CRDi BlueDrive Premium DCT Hatchback IV 110KM (diesel)

styczeń 2016 - sierpień 2016 94 600 PLN
maj 2015 - grudzień 2015 93 900 PLN

Zdjęcia HYUNDAI i30 1.6 CRDi BlueDrive Premium DCT Hatchback IV 110KM (diesel)

HYUNDAI i30 IV hatchback przedni lewy
HYUNDAI i30 IV hatchback boczny lewy
HYUNDAI i30 IV hatchback tylny lewy
HYUNDAI i30 IV hatchback przedni
HYUNDAI i30 IV hatchback tylny
HYUNDAI i30 IV hatchback boczny prawy

Inne wersje generacja-iv

HYUNDAI i30 - Wiadomości

Hyundai i30 N Project C - niżej, lżej i szybciej
Sportowa dywizja Hyundaia szykuje na zbliżający się Salon Samochodowy we Frankfurcie wyjątkową wersję i30 N Performance. Project C to lżejsza, niższa, bardziej aerodynamiczna wersja topowej eNki.

Hyundai i30 N-Line - opinie Moto.pl. Brakuje mu tylko jednej rzeczy
N Line daje wiele. Sportowy wygląd, przyjemne brzmienie, zmodyfikowany pod kątem dynamicznej jazdy układ jezdny. Brakuje mu tylko jednej rzeczy.

Hyundai i30 N - Koreańczycy szykują mocniejszą wersję z napędem 4x4
Hyundai i30 N dołączył do wyścigu hot hatchy w imponującym stylu. Koreańska eNka rzuciła wyzwanie kompaktom klasy GTI. Teraz sportowa dywizja Hyundaia myśli o ataku na sam szczyt hot hatchy, Golfa R i Focusa RS.

Jeździliśmy Hyundaiem i30 - na co stać największego rywala Volkswagena Golfa?
Hyundai już nie tylko depcze po piętach, ale w wielu kwestiach przegania niemiecką i japońską konkurencję. Pokaz siły stanowi pikantna wersja N. My jednak postanowiliśmy sprawdzić bardziej cywilną odmianę z doładowana jednostką benzynową.