HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + EU5 Hatchback II 90KM

HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + EU5 Hatchback II 90KM (diesel) (2010 - 2012)

HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + EU5 Hatchback II 90KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2010 do 2012 roku. HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + EU5 Hatchback II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + EU5 Hatchback II wynosi 90 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 172 km/h. Silnik HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + EU5 Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1582 cm3. Na każdy cylinder w silniku HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + EU5 Hatchback II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + EU5 Hatchback II osiąga moment obrotowy 235 Nm. HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + EU5 Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + EU5 Hatchback II to diesel.

Średnie spalanie HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + EU5 Hatchback II wynosi około 4,4 l na 100km. Warto nadmienić, że HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + EU5 Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1250 litrów. Wymiary samochodu: 4280 mm długości, 1775 mm szerokości, 1480 mm wysokości.

Opinie o HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + EU5 Hatchback II 90KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + EU5 Hatchback II 90KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,4 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,0 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,1 l/100km

Dane techniczne HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + EU5 Hatchback II 90KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 172 km/h
Moc 90 KM
Momen obrotowy 235 Nm
Pojemność skokowa silnika 1582 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 53
Emisja CO2 115
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 185/65 R15 H
Rozmiar felgi R15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + EU5 Hatchback II 90KM (diesel)

Długość 4280 mm
Szerokość 1775 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1480 mm
Masa własna 1291 kg
Masa całkowita 1820 kg

Wyposażenie HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + EU5 Hatchback II 90KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier uni 2012 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2012 Standard (w pakiecie) 1 700 PLN
Lakier mica 2012 Standard (w pakiecie) 1 700 PLN
Światła do jazdy dziennej 2012 Standard
Funkcja eskortująca świateł (funkcja oświetlenia drogi do domu) 2012 Standard
Lakier mica 2012 Standard (w pakiecie) 1 700 PLN
Lakier metalik 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 1 700 PLN
Lakier mica 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 1 700 PLN
Światła przeciwmgielne 2010 - 2012 Standard
Wykończenie wnętrza imitacją aluminium 2010 - 2012 Standard

Ceny HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + EU5 Hatchback II 90KM (diesel)

styczeń 2012 - sierpień 2012 63 400 PLN
październik 2011 - grudzień 2011 62 400 PLN
styczeń 2011 - październik 2011 65 400 PLN
styczeń 2011 64 400 PLN
grudzień 2010 64 400 PLN

Zdjęcia HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + EU5 Hatchback II 90KM (diesel)

Inne wersje generacja-ii

HYUNDAI i30 - Wiadomości

Hyundai Veloster doczekał się wersji N. Nie będzie go w Polsce, ale jest i dobra wiadomość
Hyundai Veloster N jest ciekawym autem o sportowym charakterze. Teraz otrzymał jednostkę napędową, która pasuje do jego wyglądu. Pod maskę trafił 275-konny silnik z wraz z nową dwusprzęgłową skrzynią biegów. U nas taka opcja będzie dostępna w modelu i30 N.

Nadjeżdżają sportowe modele Hyundaia. Wśród nich superauto z centralnym silnikiem
Konkurencjo drżyj. Jeśli pozostałe samochody sportowej dywizji Hyundaia będą tak dobre, jak model i30N, to jest się czego obawiać. W planach marki jest co najmniej kilka modeli usportowionych oraz coupe z silnikiem umieszczonym za siedzeniami i napędem na tylne koła.

Nowy Hyundai i30 wyceniony w Polsce. Koreański kompakt od 69 900 zł
Nowy Hyundai i30 będzie dostępny w sprzedaży w trzech odsłonach nadwozia, trzech wersjach wyposażenia i aż siedmiu konfiguracjach napędowych. Mnogość specyfikacji może okazać się kluczem do umocnienia pozycji koreańskiego kompakta na naszym rynku.

Nowy Hyundai i30. Nie tylko odświeżona stylistyka i nowości we wnętrzu. Kompakt otrzymał miękką hybrydę
"Nowy" w przypadku Hyundaia i30 oznacza lifting, a nie nową generację. Jednak nie oznacza to, że kompaktowy Hyundai nie ma się czym pochwalić.

Nowy Hyundai i30 jedzie do Genewy i już chwali się ostrzejszą stylistyką
Nowy Hyundai i30 to jedna z wielu premier, jakie Koreańczycy zaplanowali dla Europy na ten rok. Kompakt przejdzie lifting, a oficjalnie zostanie zaprezentowany już w marcu w Genewie.