HYUNDAI i30 1.6 Comfort EU5 Hatchback II 126KM (benzyna) (2010 - 2012)

HYUNDAI i30 1.6 Comfort EU5 Hatchback II 126KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2010 do 2012 roku. HYUNDAI i30 1.6 Comfort EU5 Hatchback II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 93 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji HYUNDAI i30 1.6 Comfort EU5 Hatchback II wynosi 126 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 192 km/h. Silnik HYUNDAI i30 1.6 Comfort EU5 Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1591 cm3. Na każdy cylinder w silniku HYUNDAI i30 1.6 Comfort EU5 Hatchback II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy HYUNDAI i30 1.6 Comfort EU5 Hatchback II osiąga moment obrotowy 154 Nm. HYUNDAI i30 1.6 Comfort EU5 Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ HYUNDAI i30 1.6 Comfort EU5 Hatchback II to benzyna.

Średnie spalanie HYUNDAI i30 1.6 Comfort EU5 Hatchback II wynosi około 6,5 l na 100km. Warto nadmienić, że HYUNDAI i30 1.6 Comfort EU5 Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1250 litrów. Wymiary samochodu: 4280 mm długości, 1775 mm szerokości, 1480 mm wysokości.

Opinie o HYUNDAI i30 1.6 Comfort EU5 Hatchback II 126KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania HYUNDAI i30 1.6 Comfort EU5 Hatchback II 126KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,5 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 8,0 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,5 l/100km

Dane techniczne HYUNDAI i30 1.6 Comfort EU5 Hatchback II 126KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 192 km/h
Moc 126 KM
Momen obrotowy 154 Nm
Pojemność skokowa silnika 1591 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 53
Emisja CO2 152
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 185/65 R15 H
Rozmiar felgi R15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary HYUNDAI i30 1.6 Comfort EU5 Hatchback II 126KM (benzyna)

Długość 4280 mm
Szerokość 1775 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1480 mm
Masa własna 1193 kg
Masa całkowita 1720 kg

Wyposażenie HYUNDAI i30 1.6 Comfort EU5 Hatchback II 126KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier uni 2012 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2012 Standard (w pakiecie) 1 700 PLN
Lakier mica 2012 Standard (w pakiecie) 1 700 PLN
Światła do jazdy dziennej 2012 Standard
Funkcja eskortująca świateł (funkcja oświetlenia drogi do domu) 2012 Standard
Lakier mica 2012 Standard (w pakiecie) 1 700 PLN
Lakier metalik 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 1 700 PLN
Lakier mica 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 1 700 PLN
Uchwyty ISOFIX do instalacji fotelika dziecięcego, tył 2010 - 2012 Standard (indywidualny)
Fotel kierowcy z manualną regulacją wysokości 2010 - 2012 Standard (indywidualny)

Ceny HYUNDAI i30 1.6 Comfort EU5 Hatchback II 126KM (benzyna)

styczeń 2012 - sierpień 2012 61 400 PLN
październik 2011 - grudzień 2011 60 400 PLN
styczeń 2011 - październik 2011 63 400 PLN
styczeń 2011 62 400 PLN
grudzień 2010 62 400 PLN

Zdjęcia HYUNDAI i30 1.6 Comfort EU5 Hatchback II 126KM (benzyna)

Inne wersje generacja-ii

HYUNDAI i30 - Wiadomości

Hyundai i30 N Project C - niżej, lżej i szybciej
Sportowa dywizja Hyundaia szykuje na zbliżający się Salon Samochodowy we Frankfurcie wyjątkową wersję i30 N Performance. Project C to lżejsza, niższa, bardziej aerodynamiczna wersja topowej eNki.

Hyundai i30 N-Line - opinie Moto.pl. Brakuje mu tylko jednej rzeczy
N Line daje wiele. Sportowy wygląd, przyjemne brzmienie, zmodyfikowany pod kątem dynamicznej jazdy układ jezdny. Brakuje mu tylko jednej rzeczy.

Hyundai i30 N - Koreańczycy szykują mocniejszą wersję z napędem 4x4
Hyundai i30 N dołączył do wyścigu hot hatchy w imponującym stylu. Koreańska eNka rzuciła wyzwanie kompaktom klasy GTI. Teraz sportowa dywizja Hyundaia myśli o ataku na sam szczyt hot hatchy, Golfa R i Focusa RS.

Jeździliśmy Hyundaiem i30 - na co stać największego rywala Volkswagena Golfa?
Hyundai już nie tylko depcze po piętach, ale w wielu kwestiach przegania niemiecką i japońską konkurencję. Pokaz siły stanowi pikantna wersja N. My jednak postanowiliśmy sprawdzić bardziej cywilną odmianę z doładowana jednostką benzynową.