HYUNDAI i30 1.4 Classic + Hatchback II 109KM (benzyna) (2010 - 2011)

HYUNDAI i30 1.4 Classic + Hatchback II 109KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2010 do 2011 roku. HYUNDAI i30 1.4 Classic + Hatchback II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 80 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji HYUNDAI i30 1.4 Classic + Hatchback II wynosi 109 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 187 km/h. Silnik HYUNDAI i30 1.4 Classic + Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1396 cm3. Na każdy cylinder w silniku HYUNDAI i30 1.4 Classic + Hatchback II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy HYUNDAI i30 1.4 Classic + Hatchback II osiąga moment obrotowy 137 Nm. HYUNDAI i30 1.4 Classic + Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ HYUNDAI i30 1.4 Classic + Hatchback II to benzyna.

Średnie spalanie HYUNDAI i30 1.4 Classic + Hatchback II wynosi około 6,3 l na 100km. Warto nadmienić, że HYUNDAI i30 1.4 Classic + Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1250 litrów. Wymiary samochodu: 4280 mm długości, 1775 mm szerokości, 1480 mm wysokości.

Opinie o HYUNDAI i30 1.4 Classic + Hatchback II 109KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania HYUNDAI i30 1.4 Classic + Hatchback II 109KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,3 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,7 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,5 l/100km

Dane techniczne HYUNDAI i30 1.4 Classic + Hatchback II 109KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 187 km/h
Moc 109 KM
Momen obrotowy 137 Nm
Pojemność skokowa silnika 1396 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 53
Emisja CO2 147
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 185/65 R15 H
Rozmiar felgi R15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary HYUNDAI i30 1.4 Classic + Hatchback II 109KM (benzyna)

Długość 4280 mm
Szerokość 1775 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1480 mm
Masa własna 1193 kg
Masa całkowita 1720 kg

Wyposażenie HYUNDAI i30 1.4 Classic + Hatchback II 109KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2011 Standard (w pakiecie) 1 700 PLN
Lakier mica 2011 Standard (w pakiecie) 1 700 PLN
Uchwyty ISOFIX do instalacji fotelika dziecięcego, tył 2010 - 2011 Standard (indywidualny)
Fotel kierowcy z manualną regulacją wysokości 2010 - 2011 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy z manualną regulacją położenia 2010 - 2011 Standard (indywidualny)
Instalacja radiowa + 4 głośniki 2010 - 2011 Standard (indywidualny)
Siatka zabezpieczająca bagaż 2010 - 2011 Standard
Tylny podłokietnik 2010 - 2011 Standard
Kierownica i drążek biegów skórzane 2010 - 2011 Standard
Tapicerka materiałowa 2010 - 2011 Standard (indywidualny)

Ceny HYUNDAI i30 1.4 Classic + Hatchback II 109KM (benzyna)

styczeń 2011 - sierpień 2011 55 400 PLN
lipiec 2010 - grudzień 2010 55 400 PLN

Zdjęcia HYUNDAI i30 1.4 Classic + Hatchback II 109KM (benzyna)

Inne wersje generacja-ii

HYUNDAI i30 - Wiadomości

Hyundai Veloster doczekał się wersji N. Nie będzie go w Polsce, ale jest i dobra wiadomość
Hyundai Veloster N jest ciekawym autem o sportowym charakterze. Teraz otrzymał jednostkę napędową, która pasuje do jego wyglądu. Pod maskę trafił 275-konny silnik z wraz z nową dwusprzęgłową skrzynią biegów. U nas taka opcja będzie dostępna w modelu i30 N.

Nadjeżdżają sportowe modele Hyundaia. Wśród nich superauto z centralnym silnikiem
Konkurencjo drżyj. Jeśli pozostałe samochody sportowej dywizji Hyundaia będą tak dobre, jak model i30N, to jest się czego obawiać. W planach marki jest co najmniej kilka modeli usportowionych oraz coupe z silnikiem umieszczonym za siedzeniami i napędem na tylne koła.

Nowy Hyundai i30 wyceniony w Polsce. Koreański kompakt od 69 900 zł
Nowy Hyundai i30 będzie dostępny w sprzedaży w trzech odsłonach nadwozia, trzech wersjach wyposażenia i aż siedmiu konfiguracjach napędowych. Mnogość specyfikacji może okazać się kluczem do umocnienia pozycji koreańskiego kompakta na naszym rynku.

Nowy Hyundai i30. Nie tylko odświeżona stylistyka i nowości we wnętrzu. Kompakt otrzymał miękką hybrydę
"Nowy" w przypadku Hyundaia i30 oznacza lifting, a nie nową generację. Jednak nie oznacza to, że kompaktowy Hyundai nie ma się czym pochwalić.

Nowy Hyundai i30 jedzie do Genewy i już chwali się ostrzejszą stylistyką
Nowy Hyundai i30 to jedna z wielu premier, jakie Koreańczycy zaplanowali dla Europy na ten rok. Kompakt przejdzie lifting, a oficjalnie zostanie zaprezentowany już w marcu w Genewie.