HYUNDAI i30 1.4 Classic + EU5 Hatchback II 109KM (benzyna) (2010 - 2012)

HYUNDAI i30 1.4 Classic + EU5 Hatchback II 109KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2010 do 2012 roku. HYUNDAI i30 1.4 Classic + EU5 Hatchback II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 80 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji HYUNDAI i30 1.4 Classic + EU5 Hatchback II wynosi 109 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 187 km/h. Silnik HYUNDAI i30 1.4 Classic + EU5 Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1396 cm3. Na każdy cylinder w silniku HYUNDAI i30 1.4 Classic + EU5 Hatchback II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy HYUNDAI i30 1.4 Classic + EU5 Hatchback II osiąga moment obrotowy 137 Nm. HYUNDAI i30 1.4 Classic + EU5 Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ HYUNDAI i30 1.4 Classic + EU5 Hatchback II to benzyna.

Średnie spalanie HYUNDAI i30 1.4 Classic + EU5 Hatchback II wynosi około 6,3 l na 100km. Warto nadmienić, że HYUNDAI i30 1.4 Classic + EU5 Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1250 litrów. Wymiary samochodu: 4280 mm długości, 1775 mm szerokości, 1480 mm wysokości.

Opinie o HYUNDAI i30 1.4 Classic + EU5 Hatchback II 109KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania HYUNDAI i30 1.4 Classic + EU5 Hatchback II 109KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,3 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,7 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,5 l/100km

Dane techniczne HYUNDAI i30 1.4 Classic + EU5 Hatchback II 109KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 187 km/h
Moc 109 KM
Momen obrotowy 137 Nm
Pojemność skokowa silnika 1396 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 53
Emisja CO2 147
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 185/65 R15 H
Rozmiar felgi R15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary HYUNDAI i30 1.4 Classic + EU5 Hatchback II 109KM (benzyna)

Długość 4280 mm
Szerokość 1775 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1480 mm
Masa własna 1193 kg
Masa całkowita 1720 kg

Wyposażenie HYUNDAI i30 1.4 Classic + EU5 Hatchback II 109KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier uni 2012 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2012 Standard (w pakiecie) 1 700 PLN
Lakier mica 2012 Standard (w pakiecie) 1 700 PLN
Światła do jazdy dziennej 2012 Standard
Funkcja eskortująca świateł (funkcja oświetlenia drogi do domu) 2012 Standard
Lakier mica 2012 Standard (w pakiecie) 1 700 PLN
Lakier metalik 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 1 700 PLN
Lakier mica 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 1 700 PLN
Światła przeciwmgielne 2010 - 2012 Standard
Wykończenie wnętrza imitacją aluminium 2010 - 2012 Standard

Ceny HYUNDAI i30 1.4 Classic + EU5 Hatchback II 109KM (benzyna)

styczeń 2012 - sierpień 2012 55 400 PLN
październik 2011 - grudzień 2011 54 400 PLN
styczeń 2011 - październik 2011 57 400 PLN
styczeń 2011 56 400 PLN
grudzień 2010 56 400 PLN

Zdjęcia HYUNDAI i30 1.4 Classic + EU5 Hatchback II 109KM (benzyna)

Inne wersje generacja-ii

HYUNDAI i30 - Wiadomości

Hyundai i30 nowym radiowozem policji. Wielki przetarg już prawie zrealizowany
303 oznakowane Hyundaie i30 Wagon trafią do funkcjonariuszy policji z całej Polski. Samochody zostaną dostarczone do komend jeszcze w tym roku.

Ten koreański kompakt zawojował rynek! Prześwietlamy ofertę Hyundaia i30
Niewiele jest aut kompaktowych, które wzbudzałyby tyle emocji. Hyundai i30 bez kompleksów rzuca rękawicę najważniejszym graczom segmentu. Ma wszelkie atrybuty, by trafić do bardzo szerokiego grona odbiorców. Sprawdzamy ofertę wyprzedażową koreańskiego kompakta.

Hyundai i30 N Project C - niżej, lżej i szybciej
Sportowa dywizja Hyundaia szykuje na zbliżający się Salon Samochodowy we Frankfurcie wyjątkową wersję i30 N Performance. Project C to lżejsza, niższa, bardziej aerodynamiczna wersja topowej eNki.

Hyundai i30 N-Line - opinie Moto.pl. Brakuje mu tylko jednej rzeczy
N Line daje wiele. Sportowy wygląd, przyjemne brzmienie, zmodyfikowany pod kątem dynamicznej jazdy układ jezdny. Brakuje mu tylko jednej rzeczy.