HYUNDAI i30 2.0 Style Hatchback I 143KM (benzyna) (2007 - 2010)

HYUNDAI i30 2.0 Style Hatchback I 143KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2007 do 2010 roku. HYUNDAI i30 2.0 Style Hatchback I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 105 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji HYUNDAI i30 2.0 Style Hatchback I wynosi 143 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 205 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 10,6 s. Silnik HYUNDAI i30 2.0 Style Hatchback I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1975 cm3. Na każdy cylinder w silniku HYUNDAI i30 2.0 Style Hatchback I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy HYUNDAI i30 2.0 Style Hatchback I osiąga moment obrotowy 186 Nm. HYUNDAI i30 2.0 Style Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ HYUNDAI i30 2.0 Style Hatchback I to benzyna.

Średnie spalanie HYUNDAI i30 2.0 Style Hatchback I wynosi około 7,1 l na 100km. Warto nadmienić, że HYUNDAI i30 2.0 Style Hatchback I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1250 litrów. Wymiary samochodu: 4245 mm długości, 1778 mm szerokości, 1480 mm wysokości.

Opinie o HYUNDAI i30 2.0 Style Hatchback I 143KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania HYUNDAI i30 2.0 Style Hatchback I 143KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 7,1 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 9,3 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,9 l/100km

Dane techniczne HYUNDAI i30 2.0 Style Hatchback I 143KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 10,6 s
Prędkość maksymalna 205 km/h
Moc 143 KM
Momen obrotowy 186 Nm
Pojemność skokowa silnika 1975 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 53
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/55R15
Rozmiar felgi R15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary HYUNDAI i30 2.0 Style Hatchback I 143KM (benzyna)

Długość 4245 mm
Szerokość 1778 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1480 mm
Masa własna 1252 kg
Masa całkowita 1780 kg

Wyposażenie HYUNDAI i30 2.0 Style Hatchback I 143KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag 6 sztuk (poduszki czołowe kierowcy i pasażera, boczne poduszki - przód, kurtyny powietrzne) 2010 Standard
Oświetlenie bagażnika 2009 - 2010 Standard
Wyłącznik deaktywujący poduszkę powietrzną 2009 - 2010 Standard
ESP - układ stabilizacji toru jazdy 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
BAS - asystent układu hamulcowego 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
TCS - System kontroli trakcji 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Schowek na okulary 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Koło zapasowe - pełnowymiarowe 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Szybardach szklany otwierany elektrycznie 2009 - 2010 Standard
Podgrzewane wycieraczki przedniej szyby 2009 - 2010 Standard

Ceny HYUNDAI i30 2.0 Style Hatchback I 143KM (benzyna)

kwiecień 2010 - grudzień 2010 64 400 PLN
marzec 2010 70 400 PLN
luty 2010 71 900 PLN
wrzesień 2009 - styczeń 2010 63 690 PLN
kwiecień 2009 - sierpień 2009 65 200 PLN
styczeń 2009 - kwiecień 2009 71 200 PLN
wrzesień 2008 - styczeń 2009 60 900 PLN
lipiec 2008 - sierpień 2008 66 400 PLN
kwiecień 2008 - lipiec 2008 67 900 PLN
luty 2008 - kwiecień 2008 68 900 PLN
styczeń 2008 - luty 2008 61 900 PLN
lipiec 2007 - styczeń 2008 68 900 PLN

Zdjęcia HYUNDAI i30 2.0 Style Hatchback I 143KM (benzyna)

Inne wersje generacja-i

HYUNDAI i30 - Wiadomości

Hyundai i30 N Project C - niżej, lżej i szybciej
Sportowa dywizja Hyundaia szykuje na zbliżający się Salon Samochodowy we Frankfurcie wyjątkową wersję i30 N Performance. Project C to lżejsza, niższa, bardziej aerodynamiczna wersja topowej eNki.

Hyundai i30 N-Line - opinie Moto.pl. Brakuje mu tylko jednej rzeczy
N Line daje wiele. Sportowy wygląd, przyjemne brzmienie, zmodyfikowany pod kątem dynamicznej jazdy układ jezdny. Brakuje mu tylko jednej rzeczy.

Hyundai i30 N - Koreańczycy szykują mocniejszą wersję z napędem 4x4
Hyundai i30 N dołączył do wyścigu hot hatchy w imponującym stylu. Koreańska eNka rzuciła wyzwanie kompaktom klasy GTI. Teraz sportowa dywizja Hyundaia myśli o ataku na sam szczyt hot hatchy, Golfa R i Focusa RS.

Jeździliśmy Hyundaiem i30 - na co stać największego rywala Volkswagena Golfa?
Hyundai już nie tylko depcze po piętach, ale w wielu kwestiach przegania niemiecką i japońską konkurencję. Pokaz siły stanowi pikantna wersja N. My jednak postanowiliśmy sprawdzić bardziej cywilną odmianę z doładowana jednostką benzynową.