HYUNDAI i30 1.6 Premium Hatchback I 122KM (benzyna) (2007 - 2009)

HYUNDAI i30 1.6 Premium Hatchback I 122KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2007 do 2009 roku. HYUNDAI i30 1.6 Premium Hatchback I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 90 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji HYUNDAI i30 1.6 Premium Hatchback I wynosi 122 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 192 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 11,1 s. Silnik HYUNDAI i30 1.6 Premium Hatchback I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1591 cm3. Na każdy cylinder w silniku HYUNDAI i30 1.6 Premium Hatchback I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy HYUNDAI i30 1.6 Premium Hatchback I osiąga moment obrotowy 154 Nm. HYUNDAI i30 1.6 Premium Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ HYUNDAI i30 1.6 Premium Hatchback I to benzyna.

Średnie spalanie HYUNDAI i30 1.6 Premium Hatchback I wynosi około 6,2 l na 100km. Warto nadmienić, że HYUNDAI i30 1.6 Premium Hatchback I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1250 litrów. Wymiary samochodu: 4245 mm długości, 1778 mm szerokości, 1480 mm wysokości.

Opinie o HYUNDAI i30 1.6 Premium Hatchback I 122KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania HYUNDAI i30 1.6 Premium Hatchback I 122KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,2 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 8,0 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,2 l/100km

Dane techniczne HYUNDAI i30 1.6 Premium Hatchback I 122KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 11,1 s
Prędkość maksymalna 192 km/h
Moc 122 KM
Momen obrotowy 154 Nm
Pojemność skokowa silnika 1591 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 53
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 185/65R15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary HYUNDAI i30 1.6 Premium Hatchback I 122KM (benzyna)

Długość 4245 mm
Szerokość 1778 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1480 mm
Masa własna 1193 kg
Masa całkowita 1720 kg

Wyposażenie HYUNDAI i30 1.6 Premium Hatchback I 122KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Oświetlenie bagażnika 2009 Standard
Wyłącznik deaktywujący poduszkę powietrzną 2009 Standard
Schowek na okulary 2009 Standard
BAS - asystent układu hamulcowego 2009 Standard (indywidualny)
Koło zapasowe - pełnowymiarowe 2009 Standard
TCS - System kontroli trakcji 2009 Standard (indywidualny)
Airbag 6 sztuk 2007 - 2009 Standard (indywidualny)
Wykończenie konsoli przedniej w aluminium 2007 - 2009 Standard (indywidualny)
Czujnik deszczu 2007 - 2009 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne składane elektrycznie 2007 - 2009 Standard (indywidualny)

Ceny HYUNDAI i30 1.6 Premium Hatchback I 122KM (benzyna)

styczeń 2009 - maj 2009 73 200 PLN
wrzesień 2008 - styczeń 2009 64 900 PLN
lipiec 2008 - sierpień 2008 70 400 PLN
kwiecień 2008 - lipiec 2008 71 900 PLN
luty 2008 - kwiecień 2008 72 900 PLN
styczeń 2008 - luty 2008 65 900 PLN
lipiec 2007 - styczeń 2008 72 900 PLN

Zdjęcia HYUNDAI i30 1.6 Premium Hatchback I 122KM (benzyna)

Inne wersje generacja-i

HYUNDAI i30 - Wiadomości

Hyundai i30 nowym radiowozem policji. Wielki przetarg już prawie zrealizowany
303 oznakowane Hyundaie i30 Wagon trafią do funkcjonariuszy policji z całej Polski. Samochody zostaną dostarczone do komend jeszcze w tym roku.

Ten koreański kompakt zawojował rynek! Prześwietlamy ofertę Hyundaia i30
Niewiele jest aut kompaktowych, które wzbudzałyby tyle emocji. Hyundai i30 bez kompleksów rzuca rękawicę najważniejszym graczom segmentu. Ma wszelkie atrybuty, by trafić do bardzo szerokiego grona odbiorców. Sprawdzamy ofertę wyprzedażową koreańskiego kompakta.

Hyundai i30 N Project C - niżej, lżej i szybciej
Sportowa dywizja Hyundaia szykuje na zbliżający się Salon Samochodowy we Frankfurcie wyjątkową wersję i30 N Performance. Project C to lżejsza, niższa, bardziej aerodynamiczna wersja topowej eNki.

Hyundai i30 N-Line - opinie Moto.pl. Brakuje mu tylko jednej rzeczy
N Line daje wiele. Sportowy wygląd, przyjemne brzmienie, zmodyfikowany pod kątem dynamicznej jazdy układ jezdny. Brakuje mu tylko jednej rzeczy.