HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic Hatchback I 90KM (diesel) (2007 - 2009)

HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic Hatchback I 90KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2007 do 2009 roku. HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic Hatchback I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic Hatchback I wynosi 90 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 172 km/h. Silnik HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic Hatchback I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1582 cm3. Na każdy cylinder w silniku HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic Hatchback I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic Hatchback I osiąga moment obrotowy 235 Nm. HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic Hatchback I to diesel.

Średnie spalanie HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic Hatchback I wynosi około 4,5 l na 100km. Warto nadmienić, że HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic Hatchback I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1250 litrów. Wymiary samochodu: 4245 mm długości, 1778 mm szerokości, 1480 mm wysokości.

Opinie o HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic Hatchback I 90KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic Hatchback I 90KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,5 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,4 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,1 l/100km

Dane techniczne HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic Hatchback I 90KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 172 km/h
Moc 90 KM
Momen obrotowy 235 Nm
Pojemność skokowa silnika 1582 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 53
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 185/65 R15 H
Rozmiar felgi R15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic Hatchback I 90KM (diesel)

Długość 4245 mm
Szerokość 1778 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1480 mm
Masa własna 1291 kg
Masa całkowita 1820 kg

Wyposażenie HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic Hatchback I 90KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Oświetlenie bagażnika 2009 Standard
Wyłącznik deaktywujący poduszkę powietrzną 2009 Standard
Koło zapasowe - pełnowymiarowe 2009 Standard
Koło zapasowe - pełnowymiarowe 2009 Standard (indywidualny)
Airbag 6 sztuk 2007 - 2009 Standard (indywidualny)
Wykończenie konsoli przedniej w aluminium 2007 - 2009 Standard
Czujnik deszczu 2007 - 2009 Standard
Lusterka boczne składane elektrycznie 2007 - 2009 Standard
Klimatyzacja manualna 2007 - 2009 Standard
Lakier uni 2007 - 2009 Standard (indywidualny)

Ceny HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic Hatchback I 90KM (diesel)

kwiecień 2009 - lipiec 2009 51 700 PLN
styczeń 2009 - kwiecień 2009 55 700 PLN
wrzesień 2008 - styczeń 2009 47 400 PLN
lipiec 2008 - sierpień 2008 52 900 PLN
kwiecień 2008 - lipiec 2008 54 400 PLN
luty 2008 - kwiecień 2008 55 900 PLN
styczeń 2008 - luty 2008 48 900 PLN
lipiec 2007 - styczeń 2008 55 900 PLN

Zdjęcia HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic Hatchback I 90KM (diesel)

Inne wersje generacja-i

HYUNDAI i30 - Wiadomości

Hyundai Veloster doczekał się wersji N. Nie będzie go w Polsce, ale jest i dobra wiadomość
Hyundai Veloster N jest ciekawym autem o sportowym charakterze. Teraz otrzymał jednostkę napędową, która pasuje do jego wyglądu. Pod maskę trafił 275-konny silnik z wraz z nową dwusprzęgłową skrzynią biegów. U nas taka opcja będzie dostępna w modelu i30 N.

Nadjeżdżają sportowe modele Hyundaia. Wśród nich superauto z centralnym silnikiem
Konkurencjo drżyj. Jeśli pozostałe samochody sportowej dywizji Hyundaia będą tak dobre, jak model i30N, to jest się czego obawiać. W planach marki jest co najmniej kilka modeli usportowionych oraz coupe z silnikiem umieszczonym za siedzeniami i napędem na tylne koła.

Nowy Hyundai i30 wyceniony w Polsce. Koreański kompakt od 69 900 zł
Nowy Hyundai i30 będzie dostępny w sprzedaży w trzech odsłonach nadwozia, trzech wersjach wyposażenia i aż siedmiu konfiguracjach napędowych. Mnogość specyfikacji może okazać się kluczem do umocnienia pozycji koreańskiego kompakta na naszym rynku.

Nowy Hyundai i30. Nie tylko odświeżona stylistyka i nowości we wnętrzu. Kompakt otrzymał miękką hybrydę
"Nowy" w przypadku Hyundaia i30 oznacza lifting, a nie nową generację. Jednak nie oznacza to, że kompaktowy Hyundai nie ma się czym pochwalić.

Nowy Hyundai i30 jedzie do Genewy i już chwali się ostrzejszą stylistyką
Nowy Hyundai i30 to jedna z wielu premier, jakie Koreańczycy zaplanowali dla Europy na ten rok. Kompakt przejdzie lifting, a oficjalnie zostanie zaprezentowany już w marcu w Genewie.