HYUNDAI i30 1.6 Comfort Hatchback I 122KM (benzyna) (2007 - 2009)

HYUNDAI i30 1.6 Comfort Hatchback I 122KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2007 do 2009 roku. HYUNDAI i30 1.6 Comfort Hatchback I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 90 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji HYUNDAI i30 1.6 Comfort Hatchback I wynosi 122 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 192 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 11,1 s. Silnik HYUNDAI i30 1.6 Comfort Hatchback I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1591 cm3. Na każdy cylinder w silniku HYUNDAI i30 1.6 Comfort Hatchback I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy HYUNDAI i30 1.6 Comfort Hatchback I osiąga moment obrotowy 154 Nm. HYUNDAI i30 1.6 Comfort Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ HYUNDAI i30 1.6 Comfort Hatchback I to benzyna.

Średnie spalanie HYUNDAI i30 1.6 Comfort Hatchback I wynosi około 6,2 l na 100km. Warto nadmienić, że HYUNDAI i30 1.6 Comfort Hatchback I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1250 litrów. Wymiary samochodu: 4245 mm długości, 1778 mm szerokości, 1480 mm wysokości.

Opinie o HYUNDAI i30 1.6 Comfort Hatchback I 122KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania HYUNDAI i30 1.6 Comfort Hatchback I 122KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,2 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 8,0 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,2 l/100km

Dane techniczne HYUNDAI i30 1.6 Comfort Hatchback I 122KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 11,1 s
Prędkość maksymalna 192 km/h
Moc 122 KM
Momen obrotowy 154 Nm
Pojemność skokowa silnika 1591 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 53
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 185/65R15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary HYUNDAI i30 1.6 Comfort Hatchback I 122KM (benzyna)

Długość 4245 mm
Szerokość 1778 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1480 mm
Masa własna 1193 kg
Masa całkowita 1720 kg

Wyposażenie HYUNDAI i30 1.6 Comfort Hatchback I 122KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Klimatyzacja manualna 2009 Standard
Oświetlenie bagażnika 2009 Standard
Wyłącznik deaktywujący poduszkę powietrzną 2009 Standard
Schowek na okulary 2009 Standard
Klimatyzacja automatyczna 2009 Standard (indywidualny)
Koło zapasowe - pełnowymiarowe 2009 Standard
Airbag 6 sztuk 2007 - 2009 Standard (indywidualny)
Wykończenie konsoli przedniej w aluminium 2007 - 2009 Standard
Czujnik deszczu 2007 - 2009 Standard
Lusterka boczne składane elektrycznie 2007 - 2009 Standard

Ceny HYUNDAI i30 1.6 Comfort Hatchback I 122KM (benzyna)

styczeń 2009 - maj 2009 59 200 PLN
wrzesień 2008 - styczeń 2009 50 900 PLN
lipiec 2008 - sierpień 2008 56 400 PLN
kwiecień 2008 - lipiec 2008 57 900 PLN
luty 2008 - kwiecień 2008 58 900 PLN
styczeń 2008 - luty 2008 51 900 PLN
lipiec 2007 - styczeń 2008 58 900 PLN

Zdjęcia HYUNDAI i30 1.6 Comfort Hatchback I 122KM (benzyna)

Inne wersje generacja-i

HYUNDAI i30 - Wiadomości

Hyundai i30 N Project C - niżej, lżej i szybciej
Sportowa dywizja Hyundaia szykuje na zbliżający się Salon Samochodowy we Frankfurcie wyjątkową wersję i30 N Performance. Project C to lżejsza, niższa, bardziej aerodynamiczna wersja topowej eNki.

Hyundai i30 N-Line - opinie Moto.pl. Brakuje mu tylko jednej rzeczy
N Line daje wiele. Sportowy wygląd, przyjemne brzmienie, zmodyfikowany pod kątem dynamicznej jazdy układ jezdny. Brakuje mu tylko jednej rzeczy.

Hyundai i30 N - Koreańczycy szykują mocniejszą wersję z napędem 4x4
Hyundai i30 N dołączył do wyścigu hot hatchy w imponującym stylu. Koreańska eNka rzuciła wyzwanie kompaktom klasy GTI. Teraz sportowa dywizja Hyundaia myśli o ataku na sam szczyt hot hatchy, Golfa R i Focusa RS.

Jeździliśmy Hyundaiem i30 - na co stać największego rywala Volkswagena Golfa?
Hyundai już nie tylko depcze po piętach, ale w wielu kwestiach przegania niemiecką i japońską konkurencję. Pokaz siły stanowi pikantna wersja N. My jednak postanowiliśmy sprawdzić bardziej cywilną odmianę z doładowana jednostką benzynową.