HYUNDAI i30 Hatchback I (2007 - 2010)

HYUNDAI i30 Hatchback I

Generacja była produkowana od 2007 do 2010 roku. HYUNDAI i30 Hatchback I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 66 do 105 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji HYUNDAI i30 Hatchback I wynosi od 90 do 143 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 172 do 205 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 10,3 do 11,1 s. Silnik HYUNDAI i30 Hatchback I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności od 1396 do 1991 cm3. Na każdy cylinder w silniku HYUNDAI i30 Hatchback I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy HYUNDAI i30 Hatchback I osiąga moment obrotowy od 137 do 305 Nm. HYUNDAI i30 Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ HYUNDAI i30 Hatchback I to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie HYUNDAI i30 Hatchback I w zależności od wersji silnika, waha się od 4,4 do 7,1 l na 100km. Warto nadmienić, że HYUNDAI i30 Hatchback I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1250 litrów. Wymiary samochodu: 4245 mm długości, 1778 mm szerokości, 1480 mm wysokości.

Opinie o HYUNDAI i30 Hatchback I

Ocena ogólna:
(7 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników HYUNDAI i30 Hatchback I

Zdjęcia HYUNDAI i30 Hatchback I

HYUNDAI i30 - Wiadomości

Hyundai i30 N Project C - niżej, lżej i szybciej
Sportowa dywizja Hyundaia szykuje na zbliżający się Salon Samochodowy we Frankfurcie wyjątkową wersję i30 N Performance. Project C to lżejsza, niższa, bardziej aerodynamiczna wersja topowej eNki.

Hyundai i30 N-Line - opinie Moto.pl. Brakuje mu tylko jednej rzeczy
N Line daje wiele. Sportowy wygląd, przyjemne brzmienie, zmodyfikowany pod kątem dynamicznej jazdy układ jezdny. Brakuje mu tylko jednej rzeczy.

Hyundai i30 N - Koreańczycy szykują mocniejszą wersję z napędem 4x4
Hyundai i30 N dołączył do wyścigu hot hatchy w imponującym stylu. Koreańska eNka rzuciła wyzwanie kompaktom klasy GTI. Teraz sportowa dywizja Hyundaia myśli o ataku na sam szczyt hot hatchy, Golfa R i Focusa RS.