HYUNDAI i20 1.4 CRDi Classic + EU5 Hatchback I 75KM

HYUNDAI i20 1.4 CRDi Classic + EU5 Hatchback I 75KM (diesel) (2010 - 2012)

HYUNDAI i20 1.4 CRDi Classic + EU5 Hatchback I 75KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2010 do 2012 roku. HYUNDAI i20 1.4 CRDi Classic + EU5 Hatchback I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 55 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji HYUNDAI i20 1.4 CRDi Classic + EU5 Hatchback I wynosi 75 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 161 km/h. Silnik HYUNDAI i20 1.4 CRDi Classic + EU5 Hatchback I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1396 cm3. Na każdy cylinder w silniku HYUNDAI i20 1.4 CRDi Classic + EU5 Hatchback I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy HYUNDAI i20 1.4 CRDi Classic + EU5 Hatchback I osiąga moment obrotowy 220 Nm. HYUNDAI i20 1.4 CRDi Classic + EU5 Hatchback I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ HYUNDAI i20 1.4 CRDi Classic + EU5 Hatchback I to diesel.

Średnie spalanie HYUNDAI i20 1.4 CRDi Classic + EU5 Hatchback I wynosi około 4,4 l na 100km. Warto nadmienić, że HYUNDAI i20 1.4 CRDi Classic + EU5 Hatchback I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 3940 mm długości, 1710 mm szerokości, 1490 mm wysokości.

Opinie o HYUNDAI i20 1.4 CRDi Classic + EU5 Hatchback I 75KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania HYUNDAI i20 1.4 CRDi Classic + EU5 Hatchback I 75KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,4 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,5 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 3,8 l/100km

Dane techniczne HYUNDAI i20 1.4 CRDi Classic + EU5 Hatchback I 75KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 161 km/h
Moc 75 KM
Momen obrotowy 220 Nm
Pojemność skokowa silnika 1396 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 45
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 175/70 R14
Rozmiar felgi R14
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary HYUNDAI i20 1.4 CRDi Classic + EU5 Hatchback I 75KM (diesel)

Długość 3940 mm
Szerokość 1710 mm
Rozstaw osi 2525 mm
Wysokość 1490 mm
Masa własna 1127 kg
Masa całkowita 1635 kg

Wyposażenie HYUNDAI i20 1.4 CRDi Classic + EU5 Hatchback I 75KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Uchwyty ISOFIX do instalacji fotelika dziecięcego, tył 2012 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN
Lakier mica 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN
Airbag 6 sztuk 2010 - 2012 Standard
Wykończenie wnętrza imitacją aluminium 2010 - 2012 Standard
Klimatyzacja manualna 2010 - 2012 Standard (indywidualny)
Lakier uni 2010 - 2012 Standard (indywidualny)
ABS 2010 - 2012 Standard (indywidualny)
EBD-elektroniczny rozdział sił hamowania 2010 - 2012 Standard (indywidualny)
Pasy bezpieczeństwa z napinaczami, przód 2010 - 2012 Standard (indywidualny)

Ceny HYUNDAI i20 1.4 CRDi Classic + EU5 Hatchback I 75KM (diesel)

styczeń 2012 - sierpień 2012 52 900 PLN
październik 2011 - grudzień 2011 51 900 PLN
styczeń 2011 - wrzesień 2011 54 900 PLN
sierpień 2010 - grudzień 2010 53 900 PLN

Zdjęcia HYUNDAI i20 1.4 CRDi Classic + EU5 Hatchback I 75KM (diesel)

Inne wersje generacja-i

HYUNDAI i20 - Wiadomości

Hyundai kusi pierwszymi zdjęciami sportowego modelu i20 N. Będzie można go kupić w 2021 roku
Koreańska firma obiecuje, że miejskie auto w sportowej 200-konnej odmianie zapewni olbrzymią przyjemność z jazdy. Prasowa premiera nowego modelu już za kilka tygodni, wtedy poznamy więcej szczegółów.

Hyundai prezentuje zamaskowany prototyp i20N. I testuje go w ekstremalnych zimowych warunkach
W ostatnich latach popularność hothatchy segmentu B nieco spadła. Wiele wskazuje jednak na to, że niebawem na rynku pojawi się ciekawy gracz, który na nowo rozrusza ten segment. Hyundai testuje w Szwecji naszpikowanego mocą i20 N.