HYUNDAI

HYUNDAI

HYUNDAI
Hyundai w ub.r. sprzedał ponad 4,6 mln samochodów i wraz z należącą do niego marką Kia (sprzedaż ponad 2,7 mln szt.) ma globalne ambicje – z czwartej lokaty światowego rankingu planuje znaleźć się na podium. Chociaż Hyundai oferuje głównie popularne modele, zwrot na sprzedaży jest porównywalny z BMW i oscyluje wokół 10 proc. Hyundai kładzie coraz większy nacisk na luksusowe samochody i zainwestował nawet w drugą generację silników V-8. Koreańska marka została założona zaledwie w 1967 roku, w 1974 trafiła na giełdę, a 11 lat później wyprodukowała milionowy samochód. Podczas azjatyckiego kryzysu w 1998 roku przejęła koncern Kia, założony w 1957 roku. Hyundai ma największą na świecie fabrykę samochodów (w Ulsan), która rocznie wypuszcza 1,6 mln aut.

Modele HYUNDAI

2017 - obecnie
HYUNDAI Kona
2016 - obecnie
HYUNDAI Ioniq
2011 - obecnie
HYUNDAI i40
2010 - obecnie
HYUNDAI ix20

HYUNDAI - Wiadomości

Hyundai Kona z nowymi wersjami wyposażenia
Polski importer Hyundaia poszerza gamę modelu Kona. Miejski crossover, którego cena startuje poniżej 70 tys. zł, będzie dostępny w kolejnych wersjach wyposażenia.

Hyundai Veloster - powraca nieudany model. Czy tym razem odniesie sukces?
Od dłuższego czasu byliśmy przekonani, że Hyundai na porzucił prace nad projektem Veloster. Tymczasem koreańska marka prezentuje na targach w Detroit kolejną odsłonę tego modelu.

Hyundai Nexo FCV - crossover na wodór
Na targach CES w Las Vegas zadebiutuje nowy Hyundai Nexo. Ten ciekawie wyglądający crossover jest zasilany ogniwami wodorowymi. Dzięki nowoczesnej technologii przejedzie nawet 600 km na jednym tankowaniu.

Hyundai i30 N Performance - test. Bezczelny debiut
Hyundai wyrwał z szeregów BMW M GmbH genialnego inżyniera i wyssał z niego wszystko, co mógł. Tak powstał sportowy oddział N, z którego pracy zrodził się pierwszy sportowy model tej submarki - bezczelnie dobry Hyundai i30 N.

Miała być ogromna fuzja, ale zmienili zdanie. Hyundai nie przejmie FCA
Plotki na temat połączenia koncernu FCA z Hyundaiem pojawiają się regularnie od 2015 roku. Ostatnia część sagi miała miejsce we wrześniu, gdy koreański koncern wyraził zainteresowanie takim przejęciem.