HONDA Jazz 1.3 i-VTEC X-Road ADAS/Honda Connect+ Hatchback V 1.4 102KM

HONDA Jazz 1.3 i-VTEC X-Road ADAS/Honda Connect+ Hatchback V 1.4 102KM (benzyna) (2018)

HONDA Jazz 1.3 i-VTEC X-Road ADAS/Honda Connect+ Hatchback V 1.4 102KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2018 roku. HONDA Jazz 1.3 i-VTEC X-Road ADAS/Honda Connect+ Hatchback V 1.4 to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 75 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji HONDA Jazz 1.3 i-VTEC X-Road ADAS/Honda Connect+ Hatchback V 1.4 wynosi 102 KM. Silnik HONDA Jazz 1.3 i-VTEC X-Road ADAS/Honda Connect+ Hatchback V 1.4 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1318 cm3.

Cały układ napędowy HONDA Jazz 1.3 i-VTEC X-Road ADAS/Honda Connect+ Hatchback V 1.4 osiąga moment obrotowy 123 Nm. HONDA Jazz 1.3 i-VTEC X-Road ADAS/Honda Connect+ Hatchback V 1.4 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ HONDA Jazz 1.3 i-VTEC X-Road ADAS/Honda Connect+ Hatchback V 1.4 to benzyna.

Warto nadmienić, że HONDA Jazz 1.3 i-VTEC X-Road ADAS/Honda Connect+ Hatchback V 1.4 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1314 litrów. Wymiary samochodu: 4028 mm długości, 1694 mm szerokości, 1524 mm wysokości.

Opinie o HONDA Jazz 1.3 i-VTEC X-Road ADAS/Honda Connect+ Hatchback V 1.4 102KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne HONDA Jazz 1.3 i-VTEC X-Road ADAS/Honda Connect+ Hatchback V 1.4 102KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 102 KM
Momen obrotowy 123 Nm
Pojemność skokowa silnika 1318 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary HONDA Jazz 1.3 i-VTEC X-Road ADAS/Honda Connect+ Hatchback V 1.4 102KM (benzyna)

Długość 4028 mm
Szerokość od 1694 mm do 1980 mm
Rozstaw osi 2530 mm
Wysokość 1524 mm
Masa własna 1073 kg
Masa całkowita 1605 kg

Wyposażenie HONDA Jazz 1.3 i-VTEC X-Road ADAS/Honda Connect+ Hatchback V 1.4 102KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Wspomaganie układu kierowniczego, elektryczne 2018 Standard (indywidualny)
Radio CD z MP3 2018 Standard
Lusterka boczne składane elektrycznie 2018 Standard (indywidualny)
Felgi aluminiowe 16 z ogumieniem 2018 Standard (indywidualny)
BA - system wspomagania hamowania awaryjnego 2018 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2018 Standard (w pakiecie) 2 500 PLN
EBA - system wspomagania nagłego hamowania 2018 Standard (indywidualny)
Lakier perłowy 2018 Standard (w pakiecie) 2 500 PLN
Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach 2018 Standard (indywidualny)
Kieszeń w oparciu fotela kierowcy 2018 Standard (indywidualny)

Cena HONDA Jazz 1.3 i-VTEC X-Road ADAS/Honda Connect+ Hatchback V 1.4 102KM (benzyna)

kwiecień 2018 - grudzień 2018 80 500 PLN

Zdjęcia HONDA Jazz 1.3 i-VTEC X-Road ADAS/Honda Connect+ Hatchback V 1.4 102KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-v

HONDA Jazz - Wiadomości

Hybryda Hondy Jazz bez tajemnic. Sprawdzamy, dlaczego napęd e:HEV jest tak chwalony
Zupełnie nowa Honda Jazz przyjechała do Europy z hybrydowym napędem e:HEV. Ma być dynamiczna i oszczędna. Jaka jest? Dokładnie taka. Hybryda Hondy zewsząd zbiera pochwały.

Jedyny taki samochód na rynku, czyli nowa Honda Jazz i jej innowacyjne pomysły
Od miejskich samochodów oczekujemy jeszcze większej praktyczności niż od pojemnych SUV-ów czy rodzinnych kombi. Auto towarzyszące nam w codziennym życiu musi być ekonomiczne i dobrze przemyślane, tak by od czasu do czasu służyć nam do zadań specjalnych.

Używane Mitsubishi Colt VI vs. Honda Jazz III. Niezbyt popularne, ale funkcjonalne i trwałe
Od kilku dekad segmentem B niepodzielnie władają europejscy producenci. Palmę pierwszeństwa trzymają Francuzi, zostawiając za sobą Niemców i Włochów. Daleko za europejskimi liderami plasują się modele japońskie, które po latach na rynku wtórnym cieszą się dużym powodzeniem, zwłaszcza wśród kierowców doceniających prostotę i dopracowanie techniczne. Zarówno Honda Jazz jak i Mitsubishi Colt, cieszyły się niewielkim zainteresowaniem w czasach swojej świetności - jednym z czynników decydujących o ich porażce była wysoka cena zakupu względem konkurentów. Czy warto postawić na te auta po latach?

Honda Jazz - nowa generacja wraca jako hybryda. Znamy już polskie ceny
Na scenie targów samochodowych w Tokio właśnie zadebiutowała nowa Honda Jazz. To już czwarte wcielenie tego modelu. Honda idzie z duchem czasu, dlatego miejski bestseller będzie występował tylko w odmianie hybrydowej.