HONDA Jazz 1.3 i-VTEC Comfort ADAS CVT Hatchback V 1.4 102KM

HONDA Jazz 1.3 i-VTEC Comfort ADAS CVT Hatchback V 1.4 102KM (benzyna) (2017 - 2020)

HONDA Jazz 1.3 i-VTEC Comfort ADAS CVT Hatchback V 1.4 102KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2017 do 2020 roku. HONDA Jazz 1.3 i-VTEC Comfort ADAS CVT Hatchback V 1.4 to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 75 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji HONDA Jazz 1.3 i-VTEC Comfort ADAS CVT Hatchback V 1.4 wynosi 102 KM. Silnik HONDA Jazz 1.3 i-VTEC Comfort ADAS CVT Hatchback V 1.4 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1318 cm3.

Cały układ napędowy HONDA Jazz 1.3 i-VTEC Comfort ADAS CVT Hatchback V 1.4 osiąga moment obrotowy 123 Nm. HONDA Jazz 1.3 i-VTEC Comfort ADAS CVT Hatchback V 1.4 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ HONDA Jazz 1.3 i-VTEC Comfort ADAS CVT Hatchback V 1.4 to benzyna.

Warto nadmienić, że HONDA Jazz 1.3 i-VTEC Comfort ADAS CVT Hatchback V 1.4 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1314 litrów. Wymiary samochodu: 4028 mm długości, 1694 mm szerokości, 1524 mm wysokości.

Opinie o HONDA Jazz 1.3 i-VTEC Comfort ADAS CVT Hatchback V 1.4 102KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne HONDA Jazz 1.3 i-VTEC Comfort ADAS CVT Hatchback V 1.4 102KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 102 KM
Momen obrotowy 123 Nm
Pojemność skokowa silnika 1318 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Skrzynia biegów Bezstopniowa
Napęd przedni

Wymiary HONDA Jazz 1.3 i-VTEC Comfort ADAS CVT Hatchback V 1.4 102KM (benzyna)

Długość 4028 mm
Szerokość od 1694 mm do 1980 mm
Rozstaw osi 2530 mm
Wysokość 1524 mm
Masa własna 1093 kg
Masa całkowita 1605 kg

Wyposażenie HONDA Jazz 1.3 i-VTEC Comfort ADAS CVT Hatchback V 1.4 102KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Wspomaganie układu kierowniczego, elektryczne 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Radio CD z MP3 2018 - obecnie Standard
Lusterka boczne składane elektrycznie 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Felgi aluminiowe 16 z ogumieniem 2018 - obecnie Standard
BA - system wspomagania hamowania awaryjnego 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
EBA - system wspomagania nagłego hamowania 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Lakier perłowy 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 500 PLN
Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Kieszeń w oparciu fotela kierowcy 2018 - obecnie Standard
Lakier uni 2018 - obecnie Standard (indywidualny)

Ceny HONDA Jazz 1.3 i-VTEC Comfort ADAS CVT Hatchback V 1.4 102KM (benzyna)

sierpień 2019 - kwiecień 2020 72 300 PLN
styczeń 2019 - lipiec 2019 71 600 PLN
styczeń 2018 - obecnie 70 200 PLN
grudzień 2017 - grudzień 2018 70 200 PLN

Zdjęcia HONDA Jazz 1.3 i-VTEC Comfort ADAS CVT Hatchback V 1.4 102KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-v

HONDA Jazz - Wiadomości

Używane Mitsubishi Colt VI vs. Honda Jazz III. Niezbyt popularne, ale funkcjonalne i trwałe
Od kilku dekad segmentem B niepodzielnie władają europejscy producenci. Palmę pierwszeństwa trzymają Francuzi, zostawiając za sobą Niemców i Włochów. Daleko za europejskimi liderami plasują się modele japońskie, które po latach na rynku wtórnym cieszą się dużym powodzeniem, zwłaszcza wśród kierowców doceniających prostotę i dopracowanie techniczne. Zarówno Honda Jazz jak i Mitsubishi Colt, cieszyły się niewielkim zainteresowaniem w czasach swojej świetności - jednym z czynników decydujących o ich porażce była wysoka cena zakupu względem konkurentów. Czy warto postawić na te auta po latach?

Honda Jazz - nowa generacja wraca jako hybryda. Znamy już polskie ceny
Na scenie targów samochodowych w Tokio właśnie zadebiutowała nowa Honda Jazz. To już czwarte wcielenie tego modelu. Honda idzie z duchem czasu, dlatego miejski bestseller będzie występował tylko w odmianie hybrydowej.

Dlaczego Honda wraca do pokręteł? Przedstawiciel marki wyjaśnia
W najbliższych czasach możemy się spodziewać odwrotu od dotykowych ekranów. Inżynier Hondy w wywiadzie dla tygodnika "Autocar" wyjaśnia, dlaczego przyciski i pokrętła powinny wrócić do łask. Są bardziej ergonomiczne.