HONDA HR-V 1.6 i-DTEC Comfort Kombi II 120KM

HONDA HR-V 1.6 i-DTEC Comfort Kombi II 120KM (diesel) (2015 - 2018)

HONDA HR-V 1.6 i-DTEC Comfort Kombi II 120KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2015 do 2018 roku. HONDA HR-V 1.6 i-DTEC Comfort Kombi II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 88 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji HONDA HR-V 1.6 i-DTEC Comfort Kombi II wynosi 120 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 192 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 10,1 s. Silnik HONDA HR-V 1.6 i-DTEC Comfort Kombi II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1597 cm3. Na każdy cylinder w silniku HONDA HR-V 1.6 i-DTEC Comfort Kombi II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy HONDA HR-V 1.6 i-DTEC Comfort Kombi II osiąga moment obrotowy 300 Nm. HONDA HR-V 1.6 i-DTEC Comfort Kombi II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ HONDA HR-V 1.6 i-DTEC Comfort Kombi II to diesel.

Średnie spalanie HONDA HR-V 1.6 i-DTEC Comfort Kombi II wynosi około 4,0 l na 100km. Warto nadmienić, że HONDA HR-V 1.6 i-DTEC Comfort Kombi II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4294 mm długości, 1772 mm szerokości, 1605 mm wysokości.

Opinie o HONDA HR-V 1.6 i-DTEC Comfort Kombi II 120KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania HONDA HR-V 1.6 i-DTEC Comfort Kombi II 120KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,0 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 4,2 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 3,8 l/100km

Dane techniczne HONDA HR-V 1.6 i-DTEC Comfort Kombi II 120KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 10,1 s
Prędkość maksymalna 192 km/h
Moc 120 KM
Momen obrotowy 300 Nm
Pojemność skokowa silnika 1597 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 50
Emisja CO2 104
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 215/60 R16 95H
Rozmiar felgi 7J x 16
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary HONDA HR-V 1.6 i-DTEC Comfort Kombi II 120KM (diesel)

Długość 4294 mm
Szerokość od 1772 mm do 2019 mm
Rozstaw osi 2610 mm
Wysokość 1605 mm
Masa własna 1324 kg
Masa całkowita 1870 kg

Wyposażenie HONDA HR-V 1.6 i-DTEC Comfort Kombi II 120KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Wyłącznik poduszki powietrznej pasażera 2018 Standard (indywidualny)
Schowek pod podłogą bagażnika 2018 Standard
Hamulec postojowy elektryczny 2018 Standard (indywidualny)
System zaaw. wspomagania kierowcy (ADAS) -Temp. adap. (ACC), sys. utrzymania pasa ruchu (LKAS), CBMS 2018 Standard
Lusterko w osłonie przeciwsłonecznej kierowcy i pasażera 2018 Standard
Radio CD ze zmieniarką na 6 płyt 2017 - 2018 Standard (indywidualny)
Brake Assist - system wspomagania nagłego hamowania 2015 - 2018 Standard (indywidualny)
VSA - układ kontroli stabilności jazdy 2015 - 2018 Standard (indywidualny)
Alarm 2015 - 2018 Standard (indywidualny)
Felgi aluminiowe 17 z ogumieniem 2015 - 2018 Standard

Ceny HONDA HR-V 1.6 i-DTEC Comfort Kombi II 120KM (diesel)

styczeń 2018 - grudzień 2018 91 700 PLN
marzec 2017 - grudzień 2017 90 800 PLN
lipiec 2016 - luty 2017 89 200 PLN
styczeń 2016 - czerwiec 2016 87 600 PLN
lipiec 2015 - grudzień 2015 86 000 PLN

Zdjęcia HONDA HR-V 1.6 i-DTEC Comfort Kombi II 120KM (diesel)

Inne wersje generacja-ii

HONDA HR-V - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 vs. Honda HR-V 1.5 - porównanie. Crossovery uniwersalne
Eclipse Cross otworzył nowy rozdział w historii Mitsubishi i tchnął wiele świeżości w gamę modelową. H-RV to powrót do korzeni, a właściwie roku 1999, gdy pierwsza generacja pojawiła się na rynku i zniknęła na blisko dekadę. Kompaktowe crossovery z mocnymi jednostkami benzynowymi i manualnymi skrzyniami biegów sprawdzą się w rozmaitych warunkach pogodowych. Na którego warto postawić?

Opinie Moto.pl: Honda HR-V Sport. Jeden z tych SUV-ów, które zmienią twoje zdanie
Jeszcze do niedawna z pełnym przekonaniem mówiłem, że nie lubię SUV-ów i crossoverów. Teraz bym się nad tym poważnie zastanowił, bo przejechałem się kilkoma, które mnie do siebie przekonały. Takim autem jest właśnie Honda HR-V Sport.