FORD S-MAX 2.0 TDCi Trend Van III 180KM (diesel) (2015 - 2018)

FORD S-MAX 2.0 TDCi Trend Van III 180KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2015 do 2018 roku. FORD S-MAX 2.0 TDCi Trend Van III to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 132 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD S-MAX 2.0 TDCi Trend Van III wynosi 180 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 211 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,7 s. Silnik FORD S-MAX 2.0 TDCi Trend Van III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1997 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD S-MAX 2.0 TDCi Trend Van III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD S-MAX 2.0 TDCi Trend Van III osiąga moment obrotowy 400 Nm. FORD S-MAX 2.0 TDCi Trend Van III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD S-MAX 2.0 TDCi Trend Van III to diesel.

Średnie spalanie FORD S-MAX 2.0 TDCi Trend Van III wynosi około 5,0 l na 100km. Warto nadmienić, że FORD S-MAX 2.0 TDCi Trend Van III posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 2200 litrów. Wymiary samochodu: 4796 mm długości, 1916 mm szerokości, 1658 mm wysokości.

Opinie o FORD S-MAX 2.0 TDCi Trend Van III 180KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania FORD S-MAX 2.0 TDCi Trend Van III 180KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,0 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,6 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,6 l/100km

Dane techniczne FORD S-MAX 2.0 TDCi Trend Van III 180KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 9,7 s
Prędkość maksymalna 211 km/h
Moc 180 KM
Momen obrotowy 400 Nm
Pojemność skokowa silnika 1997 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 70
Emisja CO2 129
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 235/55 R17
Rozmiar felgi 7.5J x 17; 7.5J x 18; 8J x 19
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD S-MAX 2.0 TDCi Trend Van III 180KM (diesel)

Długość 4796 mm
Szerokość od 1916 mm do 2137 mm
Rozstaw osi 2850 mm
Wysokość 1658 mm
Masa własna 1838 kg
Masa całkowita 2535 kg

Wyposażenie FORD S-MAX 2.0 TDCi Trend Van III 180KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Zestaw do naprawy przebitej opony 2018 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne składane elektrycznie 2018 Standard (indywidualny)
Spoiler przedniego i tylnego zderzaka w kolorze nadwozia 2018 Standard (w pakiecie) 1 350 PLN
Zaciski hamulców w kolorze czerwonym 2018 Standard
Kierownica skórzana ST 2018 Standard
System wspomagający parkowanie równoległe i prostopadłe oraz wyjazd z miejsca parkingowego APA 2018 Standard (indywidualny)
System wspomagający parkowanie 2018 Standard
System rozpoznawania znaków drogowych (Traffic Sign Recognition) 2018 Standard (indywidualny)
Pakiet Appearance 1 2018 Standard (w pakiecie) 1 350 PLN
Pakiet Technology 1 2018 Standard

Ceny FORD S-MAX 2.0 TDCi Trend Van III 180KM (diesel)

styczeń 2018 - lipiec 2018 130 230 PLN
styczeń 2017 - grudzień 2017 126 800 PLN
styczeń 2016 - grudzień 2016 125 500 PLN
kwiecień 2015 - grudzień 2015 124 600 PLN

Zdjęcia FORD S-MAX 2.0 TDCi Trend Van III 180KM (diesel)

Inne wersje generacja-iii

FORD S-MAX - Wiadomości

Ford S-Max i Galaxy zostają na rynku jako hybrydy
Minivany tracą popularność na rzecz wszechobecnych SUV-ów. Widać to u wielu producentów. Ford jednak oparł się trendom i postanowił zostawić na rynku dwa rodzinne flagowce. Nie obyło się jednak bez dostosowania ich do dzisiejszych czasów - pod maskę S-Maxa i Galaxy trafią mocne hybrydy.

Kupujemy używane: Ford S-Max I. Którą wersję i silnik wybrać? Sprawdzamy lubianego minivana
Używany Ford S-Max - opinie, silniki, cena, awarie, usterki. Jednym z trudniejszych zadań motoryzacyjnych jest sprostanie wysokim wymaganiom rodzin. W tej konkurencji bez wątpienia najlepiej radzą sobie średniej klasy minivany. Sprawdźmy, co oferuje pierwsza generacja Forda S-Max

Kupujemy używane: Ford S-Max I kontra Citroen C4 Grand Picasso I. Pierwsze generacje popularnych minivanów
Jednym z trudniejszych zadań motoryzacyjnych jest sprostanie wysokim wymaganiom rodzin. W tej konkurencji bez wątpienia najlepiej radzą sobie średniej klasy minivany. Sprawdźmy, co oferuje pierwsza generacja Forda S-Max i Citroena C4 Grand Picasso. Na rynku wtórnym znajdziemy wiele egzemplarzy, ale nie każdy będzie warty uwagi.