FORD S-MAX 2.0 TDCi Titanium Van III 150KM

FORD S-MAX 2.0 TDCi Titanium Van III 150KM (diesel) (2015 - 2018)

FORD S-MAX 2.0 TDCi Titanium Van III 150KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2015 do 2018 roku. FORD S-MAX 2.0 TDCi Titanium Van III to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD S-MAX 2.0 TDCi Titanium Van III wynosi 150 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 198 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 10,8 s. Silnik FORD S-MAX 2.0 TDCi Titanium Van III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1997 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD S-MAX 2.0 TDCi Titanium Van III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD S-MAX 2.0 TDCi Titanium Van III osiąga moment obrotowy 350 Nm. FORD S-MAX 2.0 TDCi Titanium Van III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD S-MAX 2.0 TDCi Titanium Van III to diesel.

Średnie spalanie FORD S-MAX 2.0 TDCi Titanium Van III wynosi około 5,0 l na 100km. Warto nadmienić, że FORD S-MAX 2.0 TDCi Titanium Van III posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 2200 litrów. Wymiary samochodu: 4796 mm długości, 1916 mm szerokości, 1658 mm wysokości.

Opinie o FORD S-MAX 2.0 TDCi Titanium Van III 150KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania FORD S-MAX 2.0 TDCi Titanium Van III 150KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,0 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,6 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,6 l/100km

Dane techniczne FORD S-MAX 2.0 TDCi Titanium Van III 150KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 10,8 s
Prędkość maksymalna 198 km/h
Moc 150 KM
Momen obrotowy 350 Nm
Pojemność skokowa silnika 1997 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 70
Emisja CO2 129
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 235/55 R17
Rozmiar felgi 7.5J x 17; 7.5J x 18; 8J x 19
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD S-MAX 2.0 TDCi Titanium Van III 150KM (diesel)

Długość 4796 mm
Szerokość od 1916 mm do 2137 mm
Rozstaw osi 2850 mm
Wysokość 1658 mm
Masa własna 1824 kg
Masa całkowita 2530 kg

Wyposażenie FORD S-MAX 2.0 TDCi Titanium Van III 150KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Zestaw do naprawy przebitej opony 2018 Standard (indywidualny)
Aluminiowe nakładki na pedały 2018 Standard (w pakiecie) 600 PLN
Lusterka boczne składane elektrycznie 2018 Standard (indywidualny)
Spoiler przedniego i tylnego zderzaka w kolorze nadwozia 2018 Standard (w pakiecie) 1 350 PLN
Zaciski hamulców w kolorze czerwonym 2018 Standard
Kierownica skórzana ST 2018 Standard
System centralnego zamka z kluczem elektronicznym Ford KeyFree 2018 Standard (indywidualny)
System wspomagający parkowanie równoległe i prostopadłe oraz wyjazd z miejsca parkingowego APA 2018 Standard (indywidualny)
System wspomagający parkowanie 2018 Standard
Reflektory automatyczne, włączające się w zależności od poziomu natężenia światła 2018 Standard

Ceny FORD S-MAX 2.0 TDCi Titanium Van III 150KM (diesel)

styczeń 2018 - lipiec 2018 136 730 PLN
styczeń 2017 - grudzień 2017 133 300 PLN
maj 2016 - grudzień 2016 132 000 PLN
styczeń 2016 - kwiecień 2016 128 450 PLN
listopad 2015 - grudzień 2015 127 550 PLN
kwiecień 2015 - październik 2015 126 800 PLN

Zdjęcia FORD S-MAX 2.0 TDCi Titanium Van III 150KM (diesel)

Inne wersje generacja-iii

FORD S-MAX - Wiadomości

Kupujemy używane: Ford S-Max I. Którą wersję i silnik wybrać? Sprawdzamy lubianego minivana
Używany Ford S-Max - opinie, silniki, cena, awarie, usterki. Jednym z trudniejszych zadań motoryzacyjnych jest sprostanie wysokim wymaganiom rodzin. W tej konkurencji bez wątpienia najlepiej radzą sobie średniej klasy minivany. Sprawdźmy, co oferuje pierwsza generacja Forda S-Max

Kupujemy używane: Ford S-Max I kontra Citroen C4 Grand Picasso I. Pierwsze generacje popularnych minivanów
Jednym z trudniejszych zadań motoryzacyjnych jest sprostanie wysokim wymaganiom rodzin. W tej konkurencji bez wątpienia najlepiej radzą sobie średniej klasy minivany. Sprawdźmy, co oferuje pierwsza generacja Forda S-Max i Citroena C4 Grand Picasso. Na rynku wtórnym znajdziemy wiele egzemplarzy, ale nie każdy będzie warty uwagi.