FORD S-MAX 2.0 EcoBlue Titanium Van III 150KM

FORD S-MAX 2.0 EcoBlue Titanium Van III 150KM (diesel) (2018 - obecnie)

FORD S-MAX 2.0 EcoBlue Titanium Van III 150KM (diesel)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. FORD S-MAX 2.0 EcoBlue Titanium Van III to klasa wyższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji FORD S-MAX 2.0 EcoBlue Titanium Van III to od 136 730 do 147 200 PLN.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD S-MAX 2.0 EcoBlue Titanium Van III wynosi 150 KM. Silnik FORD S-MAX 2.0 EcoBlue Titanium Van III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1997 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD S-MAX 2.0 EcoBlue Titanium Van III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD S-MAX 2.0 EcoBlue Titanium Van III osiąga moment obrotowy 350 Nm. FORD S-MAX 2.0 EcoBlue Titanium Van III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD S-MAX 2.0 EcoBlue Titanium Van III to diesel.

Warto nadmienić, że FORD S-MAX 2.0 EcoBlue Titanium Van III posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 2200 litrów. Wymiary samochodu: 4796 mm długości, 1916 mm szerokości, 1658 mm wysokości.

Opinie o FORD S-MAX 2.0 EcoBlue Titanium Van III 150KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD S-MAX 2.0 EcoBlue Titanium Van III 150KM (diesel)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 350 Nm
Pojemność skokowa silnika 1997 cm3
Rodzaj katalizatora SCR+DPF+DOC
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD S-MAX 2.0 EcoBlue Titanium Van III 150KM (diesel)

Długość 4796 mm
Szerokość od 1916 mm do 2137 mm
Rozstaw osi 2850 mm
Wysokość 1658 mm
Masa własna 1824 kg
Masa całkowita 2530 kg

Wyposażenie FORD S-MAX 2.0 EcoBlue Titanium Van III 150KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Felgi aluminiowe 18 (wzór 5-ramienny) z ogumieniem 235/50 2019 - obecnie Standard
Lakier zwykły, Stealth Grey 2019 - obecnie Standard
Dodatkowo przyciemniane szyby tylne 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 500 PLN
Aluminiowe nakładki na pedały 2019 - obecnie Standard
Dach szklany panoramiczny, nieotwierany 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 5 000 PLN
Felgi aluminiowe 17, wzór 10-ramienny, z ogumieniem 235/55 2019 - obecnie Standard
Felgi aluminiowe 17, wzór 5x2 ramienny, z ogumieniem 235/55 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Autoalarm Thatcham, obwodowy i pojemnościowy, z funkcją podwójnego ryglowania 2019 - obecnie Standard
Czujniki odległości przy parkowaniu, przód i tył 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Felgi aluminiowe 17 wzór 20-ramienny z ogumieniem 235/55 2019 - obecnie Standard

Ceny FORD S-MAX 2.0 EcoBlue Titanium Van III 150KM (diesel)

wrzesień 2019 - obecnie 147 200 PLN
styczeń 2019 - sierpień 2019 137 930 PLN
lipiec 2018 - grudzień 2018 136 730 PLN

Zdjęcia FORD S-MAX 2.0 EcoBlue Titanium Van III 150KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-iii

FORD S-MAX - Wiadomości

Ford S-Max i Galaxy zostają na rynku jako hybrydy
Minivany tracą popularność na rzecz wszechobecnych SUV-ów. Widać to u wielu producentów. Ford jednak oparł się trendom i postanowił zostawić na rynku dwa rodzinne flagowce. Nie obyło się jednak bez dostosowania ich do dzisiejszych czasów - pod maskę S-Maxa i Galaxy trafią mocne hybrydy.

Kupujemy używane: Ford S-Max I. Którą wersję i silnik wybrać? Sprawdzamy lubianego minivana
Używany Ford S-Max - opinie, silniki, cena, awarie, usterki. Jednym z trudniejszych zadań motoryzacyjnych jest sprostanie wysokim wymaganiom rodzin. W tej konkurencji bez wątpienia najlepiej radzą sobie średniej klasy minivany. Sprawdźmy, co oferuje pierwsza generacja Forda S-Max

Kupujemy używane: Ford S-Max I kontra Citroen C4 Grand Picasso I. Pierwsze generacje popularnych minivanów
Jednym z trudniejszych zadań motoryzacyjnych jest sprostanie wysokim wymaganiom rodzin. W tej konkurencji bez wątpienia najlepiej radzą sobie średniej klasy minivany. Sprawdźmy, co oferuje pierwsza generacja Forda S-Max i Citroena C4 Grand Picasso. Na rynku wtórnym znajdziemy wiele egzemplarzy, ale nie każdy będzie warty uwagi.