FORD S-MAX 2.2 TDCi DPF Titanium Van II 175KM

FORD S-MAX 2.2 TDCi DPF Titanium Van II 175KM (diesel) (2010)

FORD S-MAX 2.2 TDCi DPF Titanium Van II 175KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2010 roku. FORD S-MAX 2.2 TDCi DPF Titanium Van II to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 129 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD S-MAX 2.2 TDCi DPF Titanium Van II wynosi 175 KM. Silnik FORD S-MAX 2.2 TDCi DPF Titanium Van II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 2179 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD S-MAX 2.2 TDCi DPF Titanium Van II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD S-MAX 2.2 TDCi DPF Titanium Van II osiąga moment obrotowy 400 Nm. FORD S-MAX 2.2 TDCi DPF Titanium Van II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD S-MAX 2.2 TDCi DPF Titanium Van II to diesel.

Warto nadmienić, że FORD S-MAX 2.2 TDCi DPF Titanium Van II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 2000 litrów. Wymiary samochodu: 4768 mm długości, 1884 mm szerokości, 1658 mm wysokości.

Opinie o FORD S-MAX 2.2 TDCi DPF Titanium Van II 175KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD S-MAX 2.2 TDCi DPF Titanium Van II 175KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 175 KM
Momen obrotowy 400 Nm
Pojemność skokowa silnika 2179 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD S-MAX 2.2 TDCi DPF Titanium Van II 175KM (diesel)

Długość 4768 mm
Szerokość 1884 mm
Rozstaw osi 2850 mm
Wysokość 1658 mm
Masa własna 1802 kg
Masa całkowita 2505 kg

Wyposażenie FORD S-MAX 2.2 TDCi DPF Titanium Van II 175KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag chroniący kolana kierowcy 2010 Standard (indywidualny)
System IVD (ESP-stabilizacja toru jazdu + TCS-kontrola trakcji + EBA) 2010 Standard (indywidualny)
Układ IVDC - ESP + TCS + EBA + CDC + HLA 2010 Standard
System monitorowania ciśnienia w ogumieniu 2010 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN
EBD - elektroniczny rozdział sił hamowania 2010 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne, przód 2010 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja automatyczna - dwustrefowa 2010 Standard (indywidualny)
Ogrzewane fotele przednie 2010 Standard (w pakiecie) 1 200 PLN
Kierownica skórzana 2010 Standard (indywidualny)
Dodatkowo przyciemniane szyby tylne 2010 Standard (w pakiecie) 900 PLN

Cena FORD S-MAX 2.2 TDCi DPF Titanium Van II 175KM (diesel)

marzec 2010 - październik 2010 132 300 PLN

Zdjęcia FORD S-MAX 2.2 TDCi DPF Titanium Van II 175KM (diesel)

Inne wersje generacja-ii

FORD S-MAX - Wiadomości

Ford S-Max i Galaxy zostają na rynku jako hybrydy
Minivany tracą popularność na rzecz wszechobecnych SUV-ów. Widać to u wielu producentów. Ford jednak oparł się trendom i postanowił zostawić na rynku dwa rodzinne flagowce. Nie obyło się jednak bez dostosowania ich do dzisiejszych czasów - pod maskę S-Maxa i Galaxy trafią mocne hybrydy.

Kupujemy używane: Ford S-Max I. Którą wersję i silnik wybrać? Sprawdzamy lubianego minivana
Używany Ford S-Max - opinie, silniki, cena, awarie, usterki. Jednym z trudniejszych zadań motoryzacyjnych jest sprostanie wysokim wymaganiom rodzin. W tej konkurencji bez wątpienia najlepiej radzą sobie średniej klasy minivany. Sprawdźmy, co oferuje pierwsza generacja Forda S-Max

Kupujemy używane: Ford S-Max I kontra Citroen C4 Grand Picasso I. Pierwsze generacje popularnych minivanów
Jednym z trudniejszych zadań motoryzacyjnych jest sprostanie wysokim wymaganiom rodzin. W tej konkurencji bez wątpienia najlepiej radzą sobie średniej klasy minivany. Sprawdźmy, co oferuje pierwsza generacja Forda S-Max i Citroena C4 Grand Picasso. Na rynku wtórnym znajdziemy wiele egzemplarzy, ale nie każdy będzie warty uwagi.