FORD S-MAX 2.0 TDCi Platinium X Van II 140KM

FORD S-MAX 2.0 TDCi Platinium X Van II 140KM (diesel) (2010)

FORD S-MAX 2.0 TDCi Platinium X Van II 140KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2010 roku. FORD S-MAX 2.0 TDCi Platinium X Van II to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 103 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD S-MAX 2.0 TDCi Platinium X Van II wynosi 140 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 195 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 10,2 s. Silnik FORD S-MAX 2.0 TDCi Platinium X Van II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1997 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD S-MAX 2.0 TDCi Platinium X Van II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD S-MAX 2.0 TDCi Platinium X Van II osiąga moment obrotowy 320 Nm. FORD S-MAX 2.0 TDCi Platinium X Van II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD S-MAX 2.0 TDCi Platinium X Van II to diesel.

Średnie spalanie FORD S-MAX 2.0 TDCi Platinium X Van II wynosi około 5,4 l na 100km. Warto nadmienić, że FORD S-MAX 2.0 TDCi Platinium X Van II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 2000 litrów. Wymiary samochodu: 4768 mm długości, 1884 mm szerokości, 1658 mm wysokości.

Opinie o FORD S-MAX 2.0 TDCi Platinium X Van II 140KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania FORD S-MAX 2.0 TDCi Platinium X Van II 140KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,4 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 6,7 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,7 l/100km

Dane techniczne FORD S-MAX 2.0 TDCi Platinium X Van II 140KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 10,2 s
Prędkość maksymalna 195 km/h
Moc 140 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 1997 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 70
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD S-MAX 2.0 TDCi Platinium X Van II 140KM (diesel)

Długość 4768 mm
Szerokość 1884 mm
Rozstaw osi 2850 mm
Wysokość 1658 mm
Masa własna 1743 kg
Masa całkowita 2505 kg

Wyposażenie FORD S-MAX 2.0 TDCi Platinium X Van II 140KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag chroniący kolana kierowcy 2010 Standard (indywidualny)
System IVD (ESP-stabilizacja toru jazdu + TCS-kontrola trakcji + EBA) 2010 Standard (indywidualny)
Układ IVDC - ESP + TCS + EBA + CDC + HLA 2010 Standard
System monitorowania ciśnienia w ogumieniu 2010 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN
EBD - elektroniczny rozdział sił hamowania 2010 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne, przód 2010 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja automatyczna - dwustrefowa 2010 Standard (indywidualny)
Ogrzewane fotele przednie 2010 Standard (w pakiecie) 1 200 PLN
Kierownica skórzana 2010 Standard (indywidualny)
Dodatkowo przyciemniane szyby tylne 2010 Standard (indywidualny)

Cena FORD S-MAX 2.0 TDCi Platinium X Van II 140KM (diesel)

marzec 2010 - październik 2010 119 200 PLN

Zdjęcia FORD S-MAX 2.0 TDCi Platinium X Van II 140KM (diesel)

Inne wersje generacja-ii

FORD S-MAX - Wiadomości

Ford S-Max i Galaxy zostają na rynku jako hybrydy
Minivany tracą popularność na rzecz wszechobecnych SUV-ów. Widać to u wielu producentów. Ford jednak oparł się trendom i postanowił zostawić na rynku dwa rodzinne flagowce. Nie obyło się jednak bez dostosowania ich do dzisiejszych czasów - pod maskę S-Maxa i Galaxy trafią mocne hybrydy.

Kupujemy używane: Ford S-Max I. Którą wersję i silnik wybrać? Sprawdzamy lubianego minivana
Używany Ford S-Max - opinie, silniki, cena, awarie, usterki. Jednym z trudniejszych zadań motoryzacyjnych jest sprostanie wysokim wymaganiom rodzin. W tej konkurencji bez wątpienia najlepiej radzą sobie średniej klasy minivany. Sprawdźmy, co oferuje pierwsza generacja Forda S-Max

Kupujemy używane: Ford S-Max I kontra Citroen C4 Grand Picasso I. Pierwsze generacje popularnych minivanów
Jednym z trudniejszych zadań motoryzacyjnych jest sprostanie wysokim wymaganiom rodzin. W tej konkurencji bez wątpienia najlepiej radzą sobie średniej klasy minivany. Sprawdźmy, co oferuje pierwsza generacja Forda S-Max i Citroena C4 Grand Picasso. Na rynku wtórnym znajdziemy wiele egzemplarzy, ale nie każdy będzie warty uwagi.