FORD S-MAX 2.0 TDCi DPF Trend MPS6 Van II 140KM

FORD S-MAX 2.0 TDCi DPF Trend MPS6 Van II 140KM (diesel) (2010 - 2015)

FORD S-MAX 2.0 TDCi DPF Trend MPS6 Van II 140KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2010 do 2015 roku. FORD S-MAX 2.0 TDCi DPF Trend MPS6 Van II to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 103 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD S-MAX 2.0 TDCi DPF Trend MPS6 Van II wynosi 140 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 195 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 10,2 s. Silnik FORD S-MAX 2.0 TDCi DPF Trend MPS6 Van II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1997 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD S-MAX 2.0 TDCi DPF Trend MPS6 Van II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD S-MAX 2.0 TDCi DPF Trend MPS6 Van II osiąga moment obrotowy 320 Nm. FORD S-MAX 2.0 TDCi DPF Trend MPS6 Van II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD S-MAX 2.0 TDCi DPF Trend MPS6 Van II to diesel.

Średnie spalanie FORD S-MAX 2.0 TDCi DPF Trend MPS6 Van II wynosi około 5,4 l na 100km. Warto nadmienić, że FORD S-MAX 2.0 TDCi DPF Trend MPS6 Van II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 2000 litrów. Wymiary samochodu: 4768 mm długości, 1884 mm szerokości, 1658 mm wysokości.

Opinie o FORD S-MAX 2.0 TDCi DPF Trend MPS6 Van II 140KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania FORD S-MAX 2.0 TDCi DPF Trend MPS6 Van II 140KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,4 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 6,7 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,7 l/100km

Dane techniczne FORD S-MAX 2.0 TDCi DPF Trend MPS6 Van II 140KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 10,2 s
Prędkość maksymalna 195 km/h
Moc 140 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 1997 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 70
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary FORD S-MAX 2.0 TDCi DPF Trend MPS6 Van II 140KM (diesel)

Długość 4768 mm
Szerokość 1884 mm
Rozstaw osi 2850 mm
Wysokość 1658 mm
Masa własna 1688 kg
Masa całkowita 2505 kg

Wyposażenie FORD S-MAX 2.0 TDCi DPF Trend MPS6 Van II 140KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Tapicerka materiałowa 2012 - 2015 Standard (indywidualny)
System monitorowania ciśnienia w ogumieniu 2011 - 2015 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN
Dach szklany panoramiczny 2011 - 2015 Standard (w pakiecie) 3 400 PLN
Wysuwana podłoga bagażnika 2011 - 2015 Standard (w pakiecie) 1 800 PLN
Ogrzewane fotele przednie 2011 - 2015 Standard (w pakiecie) 1 200 PLN
Tempomat 2011 - 2015 Standard (w pakiecie) 1 900 PLN
Autoalarm obwodowy i pojemnościowy z zamkiem centralnym, pakiet 2011 - 2015 Standard (w pakiecie) 1 200 PLN
Zamek centralny z pilotem i dwuetapowym ryglowaniem drzwi 2011 - 2015 Standard (w pakiecie) 400 PLN
Lakier metalik 2011 - 2015 Standard (w pakiecie) 2 300 PLN
Dodatkowo przyciemniane szyby tylne 2011 - 2015 Standard (w pakiecie) 900 PLN

Ceny FORD S-MAX 2.0 TDCi DPF Trend MPS6 Van II 140KM (diesel)

styczeń 2014 - kwiecień 2015 119 650 PLN
styczeń 2013 - grudzień 2013 118 700 PLN
wrzesień 2012 - grudzień 2012 117 800 PLN
styczeń 2012 - sierpień 2012 121 700 PLN
maj 2011 - grudzień 2011 119 800 PLN
styczeń 2011 - maj 2011 119 000 PLN
październik 2010 - grudzień 2010 117 900 PLN
wrzesień 2010 117 500 PLN
marzec 2010 - wrzesień 2010 117 350 PLN

Zdjęcia FORD S-MAX 2.0 TDCi DPF Trend MPS6 Van II 140KM (diesel)

Inne wersje generacja-ii

FORD S-MAX - Wiadomości

Ford S-Max i Galaxy zostają na rynku jako hybrydy
Minivany tracą popularność na rzecz wszechobecnych SUV-ów. Widać to u wielu producentów. Ford jednak oparł się trendom i postanowił zostawić na rynku dwa rodzinne flagowce. Nie obyło się jednak bez dostosowania ich do dzisiejszych czasów - pod maskę S-Maxa i Galaxy trafią mocne hybrydy.

Kupujemy używane: Ford S-Max I. Którą wersję i silnik wybrać? Sprawdzamy lubianego minivana
Używany Ford S-Max - opinie, silniki, cena, awarie, usterki. Jednym z trudniejszych zadań motoryzacyjnych jest sprostanie wysokim wymaganiom rodzin. W tej konkurencji bez wątpienia najlepiej radzą sobie średniej klasy minivany. Sprawdźmy, co oferuje pierwsza generacja Forda S-Max

Kupujemy używane: Ford S-Max I kontra Citroen C4 Grand Picasso I. Pierwsze generacje popularnych minivanów
Jednym z trudniejszych zadań motoryzacyjnych jest sprostanie wysokim wymaganiom rodzin. W tej konkurencji bez wątpienia najlepiej radzą sobie średniej klasy minivany. Sprawdźmy, co oferuje pierwsza generacja Forda S-Max i Citroena C4 Grand Picasso. Na rynku wtórnym znajdziemy wiele egzemplarzy, ale nie każdy będzie warty uwagi.