FORD S-MAX 2.0 TDCi DPF Gold X Van II 140KM

FORD S-MAX 2.0 TDCi DPF Gold X Van II 140KM (diesel) (2010 - 2015)

FORD S-MAX 2.0 TDCi DPF Gold X Van II 140KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2010 do 2015 roku. FORD S-MAX 2.0 TDCi DPF Gold X Van II to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 103 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD S-MAX 2.0 TDCi DPF Gold X Van II wynosi 140 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 195 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 10,2 s. Silnik FORD S-MAX 2.0 TDCi DPF Gold X Van II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1997 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD S-MAX 2.0 TDCi DPF Gold X Van II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD S-MAX 2.0 TDCi DPF Gold X Van II osiąga moment obrotowy 320 Nm. FORD S-MAX 2.0 TDCi DPF Gold X Van II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD S-MAX 2.0 TDCi DPF Gold X Van II to diesel.

Średnie spalanie FORD S-MAX 2.0 TDCi DPF Gold X Van II wynosi około 5,4 l na 100km. Warto nadmienić, że FORD S-MAX 2.0 TDCi DPF Gold X Van II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 2000 litrów. Wymiary samochodu: 4768 mm długości, 1884 mm szerokości, 1658 mm wysokości.

Opinie o FORD S-MAX 2.0 TDCi DPF Gold X Van II 140KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania FORD S-MAX 2.0 TDCi DPF Gold X Van II 140KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,4 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 6,7 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,7 l/100km

Dane techniczne FORD S-MAX 2.0 TDCi DPF Gold X Van II 140KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 10,2 s
Prędkość maksymalna 195 km/h
Moc 140 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 1997 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 70
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD S-MAX 2.0 TDCi DPF Gold X Van II 140KM (diesel)

Długość 4768 mm
Szerokość 1884 mm
Rozstaw osi 2850 mm
Wysokość 1658 mm
Masa własna 1690 kg
Masa całkowita 2505 kg

Wyposażenie FORD S-MAX 2.0 TDCi DPF Gold X Van II 140KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Tapicerka materiałowa 2012 - 2015 Standard (indywidualny)
System monitorowania ciśnienia w ogumieniu 2011 - 2015 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN
Dach szklany panoramiczny 2011 - 2015 Standard (w pakiecie) 3 400 PLN
Wysuwana podłoga bagażnika 2011 - 2015 Standard (w pakiecie) 1 800 PLN
Ogrzewane fotele przednie 2011 - 2015 Standard (w pakiecie) 1 200 PLN
Tempomat 2011 - 2015 Standard (w pakiecie) 1 900 PLN
Autoalarm obwodowy i pojemnościowy z zamkiem centralnym, pakiet 2011 - 2015 Standard (w pakiecie) 1 200 PLN
Zamek centralny z pilotem i dwuetapowym ryglowaniem drzwi 2011 - 2015 Standard (w pakiecie) 400 PLN
Lakier metalik 2011 - 2015 Standard (w pakiecie) 2 300 PLN
Zawieszenie sportowe 2011 - 2015 Standard (w pakiecie) 1 000 PLN

Ceny FORD S-MAX 2.0 TDCi DPF Gold X Van II 140KM (diesel)

styczeń 2014 - kwiecień 2015 113 250 PLN
styczeń 2013 - grudzień 2013 112 300 PLN
wrzesień 2012 - grudzień 2012 111 400 PLN
styczeń 2012 - sierpień 2012 115 300 PLN
maj 2011 - grudzień 2011 113 400 PLN
styczeń 2011 - maj 2011 112 600 PLN
październik 2010 - grudzień 2010 111 500 PLN
wrzesień 2010 111 100 PLN

Zdjęcia FORD S-MAX 2.0 TDCi DPF Gold X Van II 140KM (diesel)

Inne wersje generacja-ii

FORD S-MAX - Wiadomości

Kupujemy używane: Ford S-Max I. Którą wersję i silnik wybrać? Sprawdzamy lubianego minivana
Używany Ford S-Max - opinie, silniki, cena, awarie, usterki. Jednym z trudniejszych zadań motoryzacyjnych jest sprostanie wysokim wymaganiom rodzin. W tej konkurencji bez wątpienia najlepiej radzą sobie średniej klasy minivany. Sprawdźmy, co oferuje pierwsza generacja Forda S-Max

Kupujemy używane: Ford S-Max I kontra Citroen C4 Grand Picasso I. Pierwsze generacje popularnych minivanów
Jednym z trudniejszych zadań motoryzacyjnych jest sprostanie wysokim wymaganiom rodzin. W tej konkurencji bez wątpienia najlepiej radzą sobie średniej klasy minivany. Sprawdźmy, co oferuje pierwsza generacja Forda S-Max i Citroena C4 Grand Picasso. Na rynku wtórnym znajdziemy wiele egzemplarzy, ale nie każdy będzie warty uwagi.