FORD S-MAX 2.0 T Titanium MPS6 Van II 203KM

FORD S-MAX 2.0 T Titanium MPS6 Van II 203KM (benzyna) (2010 - 2015)

FORD S-MAX 2.0 T Titanium MPS6 Van II 203KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2010 do 2015 roku. FORD S-MAX 2.0 T Titanium MPS6 Van II to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 149 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD S-MAX 2.0 T Titanium MPS6 Van II wynosi 203 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 225 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 8,2 s. Silnik FORD S-MAX 2.0 T Titanium MPS6 Van II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1999 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD S-MAX 2.0 T Titanium MPS6 Van II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD S-MAX 2.0 T Titanium MPS6 Van II osiąga moment obrotowy 300 Nm. FORD S-MAX 2.0 T Titanium MPS6 Van II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD S-MAX 2.0 T Titanium MPS6 Van II to benzyna.

Średnie spalanie FORD S-MAX 2.0 T Titanium MPS6 Van II wynosi około 8,1 l na 100km. Warto nadmienić, że FORD S-MAX 2.0 T Titanium MPS6 Van II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 2000 litrów. Wymiary samochodu: 4768 mm długości, 1884 mm szerokości, 1658 mm wysokości.

Opinie o FORD S-MAX 2.0 T Titanium MPS6 Van II 203KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania FORD S-MAX 2.0 T Titanium MPS6 Van II 203KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 8,1 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 11,2 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 6,4 l/100km

Dane techniczne FORD S-MAX 2.0 T Titanium MPS6 Van II 203KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 8,2 s
Prędkość maksymalna 225 km/h
Moc 203 KM
Momen obrotowy 300 Nm
Pojemność skokowa silnika 1999 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 70
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary FORD S-MAX 2.0 T Titanium MPS6 Van II 203KM (benzyna)

Długość 4768 mm
Szerokość 1884 mm
Rozstaw osi 2850 mm
Wysokość 1658 mm
Masa własna 1676 kg
Masa całkowita 2405 kg

Wyposażenie FORD S-MAX 2.0 T Titanium MPS6 Van II 203KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Tapicerka materiałowa 2012 - 2015 Standard (indywidualny)
Tapicerka częściowo wykończona skórą Prada Napoli Ebony 2012 - 2015 Standard (w pakiecie) 7 500 PLN
Tapicerka skórzana, perforowana Windsor 2012 - 2015 Standard (w pakiecie) 10 550 PLN
System monitorowania ciśnienia w ogumieniu 2011 - 2015 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN
Dach szklany panoramiczny 2011 - 2015 Standard (w pakiecie) 3 400 PLN
Wysuwana podłoga bagażnika 2011 - 2015 Standard (w pakiecie) 1 800 PLN
Ogrzewane fotele przednie 2011 - 2015 Standard (w pakiecie) 1 200 PLN
Autoalarm obwodowy i pojemnościowy z zamkiem centralnym, pakiet 2011 - 2015 Standard (w pakiecie) 1 200 PLN
Zamek centralny z pilotem i dwuetapowym ryglowaniem drzwi 2011 - 2015 Standard (w pakiecie) 400 PLN
Lakier metalik 2011 - 2015 Standard (w pakiecie) 2 300 PLN

Ceny FORD S-MAX 2.0 T Titanium MPS6 Van II 203KM (benzyna)

styczeń 2014 - kwiecień 2015 129 700 PLN
styczeń 2013 - grudzień 2013 128 750 PLN
wrzesień 2012 - grudzień 2012 127 850 PLN
styczeń 2012 - sierpień 2012 131 750 PLN
maj 2011 - grudzień 2011 129 850 PLN
styczeń 2011 - maj 2011 129 050 PLN
październik 2010 - grudzień 2010 127 950 PLN
wrzesień 2010 127 550 PLN
marzec 2010 - wrzesień 2010 127 400 PLN

Zdjęcia FORD S-MAX 2.0 T Titanium MPS6 Van II 203KM (benzyna)

Inne wersje generacja-ii

FORD S-MAX - Wiadomości

Kupujemy używane: Ford S-Max I. Którą wersję i silnik wybrać? Sprawdzamy lubianego minivana
Używany Ford S-Max - opinie, silniki, cena, awarie, usterki. Jednym z trudniejszych zadań motoryzacyjnych jest sprostanie wysokim wymaganiom rodzin. W tej konkurencji bez wątpienia najlepiej radzą sobie średniej klasy minivany. Sprawdźmy, co oferuje pierwsza generacja Forda S-Max

Kupujemy używane: Ford S-Max I kontra Citroen C4 Grand Picasso I. Pierwsze generacje popularnych minivanów
Jednym z trudniejszych zadań motoryzacyjnych jest sprostanie wysokim wymaganiom rodzin. W tej konkurencji bez wątpienia najlepiej radzą sobie średniej klasy minivany. Sprawdźmy, co oferuje pierwsza generacja Forda S-Max i Citroena C4 Grand Picasso. Na rynku wtórnym znajdziemy wiele egzemplarzy, ale nie każdy będzie warty uwagi.