FORD S-MAX 2.5 Trend Van I 2.6 220KM (benzyna) (2006 - 2010)

FORD S-MAX 2.5 Trend Van I 2.6 220KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2006 do 2010 roku. FORD S-MAX 2.5 Trend Van I 2.6 to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 162 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD S-MAX 2.5 Trend Van I 2.6 wynosi 220 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 230 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 7,9 s. Silnik FORD S-MAX 2.5 Trend Van I 2.6 jest rzędowy posiadający 5 cylidrów o pojemności 2521 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD S-MAX 2.5 Trend Van I 2.6 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD S-MAX 2.5 Trend Van I 2.6 osiąga moment obrotowy 324 Nm. FORD S-MAX 2.5 Trend Van I 2.6 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD S-MAX 2.5 Trend Van I 2.6 to benzyna.

Średnie spalanie FORD S-MAX 2.5 Trend Van I 2.6 wynosi około 9,4 l na 100km. Warto nadmienić, że FORD S-MAX 2.5 Trend Van I 2.6 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 2000 litrów. Wymiary samochodu: 4768 mm długości, 1884 mm szerokości, 1658 mm wysokości.

Opinie o FORD S-MAX 2.5 Trend Van I 2.6 220KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania FORD S-MAX 2.5 Trend Van I 2.6 220KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 9,4 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 13,3 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 7,1 l/100km

Dane techniczne FORD S-MAX 2.5 Trend Van I 2.6 220KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 7,9 s
Prędkość maksymalna 230 km/h
Moc 220 KM
Momen obrotowy 324 Nm
Pojemność skokowa silnika 2521 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 70
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 5
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 215/60 R16
Rozmiar felgi 6.5J X 16
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD S-MAX 2.5 Trend Van I 2.6 220KM (benzyna)

Długość 4768 mm
Szerokość 1884 mm
Rozstaw osi 2850 mm
Wysokość 1658 mm
Masa własna 1681 kg
Masa całkowita 2420 kg

Wyposażenie FORD S-MAX 2.5 Trend Van I 2.6 220KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Autoalarm obwodowy i pojemnościowy z zamkiem centralnym, pakiet 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 1 600 PLN
Zamek centralny z pilotem i dwuetapowym ryglowaniem drzwi 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 400 PLN
Dodatkowy kluczyk z pilotem 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Fotel kierowcy regulowany elektrycznie 2009 - 2010 Standard
Zawieszenie samopoziomujące 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 2 700 PLN
Układ IVDC + zawieszenie sportowe, pakiet 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 4 400 PLN
Tempomat Inteligentny, z funkcją kontroli odległości i hamowania 2009 - 2010 Standard
Fotel pasażera z pełną elektryczną regulacją i regul. lędźwiową 2009 - 2010 Standard
Wykładzina bagażnika, dwustronna 2009 - 2010 Standard
Felgi aluminiowe 17 (wzór 5-ramienny, Mystique Silver) z ogumieniem 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 4 300 PLN

Ceny FORD S-MAX 2.5 Trend Van I 2.6 220KM (benzyna)

kwiecień 2009 - marzec 2010 114 400 PLN
styczeń 2009 - kwiecień 2009 117 400 PLN
marzec 2008 - grudzień 2008 115 600 PLN
lipiec 2007 - marzec 2008 115 450 PLN
czerwiec 2006 - lipiec 2007 117 450 PLN

Zdjęcia FORD S-MAX 2.5 Trend Van I 2.6 220KM (benzyna)

Inne wersje generacja-i

FORD S-MAX - Wiadomości

Kupujemy używane: Ford S-Max I. Którą wersję i silnik wybrać? Sprawdzamy lubianego minivana
Używany Ford S-Max - opinie, silniki, cena, awarie, usterki. Jednym z trudniejszych zadań motoryzacyjnych jest sprostanie wysokim wymaganiom rodzin. W tej konkurencji bez wątpienia najlepiej radzą sobie średniej klasy minivany. Sprawdźmy, co oferuje pierwsza generacja Forda S-Max

Kupujemy używane: Ford S-Max I kontra Citroen C4 Grand Picasso I. Pierwsze generacje popularnych minivanów
Jednym z trudniejszych zadań motoryzacyjnych jest sprostanie wysokim wymaganiom rodzin. W tej konkurencji bez wątpienia najlepiej radzą sobie średniej klasy minivany. Sprawdźmy, co oferuje pierwsza generacja Forda S-Max i Citroena C4 Grand Picasso. Na rynku wtórnym znajdziemy wiele egzemplarzy, ale nie każdy będzie warty uwagi.