FORD S-MAX 2.0 TDCi Trend Van I 140KM (diesel) (2006 - 2010)

FORD S-MAX 2.0 TDCi Trend Van I 140KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2006 do 2010 roku. FORD S-MAX 2.0 TDCi Trend Van I to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 103 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD S-MAX 2.0 TDCi Trend Van I wynosi 140 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 196 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 10,2 s. Silnik FORD S-MAX 2.0 TDCi Trend Van I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1997 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD S-MAX 2.0 TDCi Trend Van I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD S-MAX 2.0 TDCi Trend Van I osiąga moment obrotowy 340 Nm. FORD S-MAX 2.0 TDCi Trend Van I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD S-MAX 2.0 TDCi Trend Van I to diesel.

Średnie spalanie FORD S-MAX 2.0 TDCi Trend Van I wynosi około 6,4 l na 100km. Warto nadmienić, że FORD S-MAX 2.0 TDCi Trend Van I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 2000 litrów. Wymiary samochodu: 4768 mm długości, 1884 mm szerokości, 1658 mm wysokości.

Opinie o FORD S-MAX 2.0 TDCi Trend Van I 140KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania FORD S-MAX 2.0 TDCi Trend Van I 140KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,4 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 8,1 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,4 l/100km

Dane techniczne FORD S-MAX 2.0 TDCi Trend Van I 140KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 10,2 s
Prędkość maksymalna 196 km/h
Moc 140 KM
Momen obrotowy 340 Nm
Pojemność skokowa silnika 1997 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 70
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 215/60 R16
Rozmiar felgi 6.5J X 16 (5X108)
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD S-MAX 2.0 TDCi Trend Van I 140KM (diesel)

Długość 4768 mm
Szerokość 1884 mm
Rozstaw osi 2850 mm
Wysokość 1658 mm
Masa własna 1736 kg
Masa całkowita 2505 kg

Wyposażenie FORD S-MAX 2.0 TDCi Trend Van I 140KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Autoalarm obwodowy i pojemnościowy z zamkiem centralnym, pakiet 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 1 600 PLN
Zamek centralny z pilotem i dwuetapowym ryglowaniem drzwi 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 400 PLN
Ogrzewanie postojowe 2009 - 2010 Standard
Dodatkowy kluczyk z pilotem 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Fotel kierowcy regulowany elektrycznie 2009 - 2010 Standard
Zawieszenie samopoziomujące 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 2 700 PLN
Układ IVDC + zawieszenie sportowe, pakiet 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 4 400 PLN
Tempomat Inteligentny, z funkcją kontroli odległości i hamowania 2009 - 2010 Standard
Fotel pasażera z pełną elektryczną regulacją i regul. lędźwiową 2009 - 2010 Standard
Wykładzina bagażnika, dwustronna 2009 - 2010 Standard

Ceny FORD S-MAX 2.0 TDCi Trend Van I 140KM (diesel)

kwiecień 2009 - marzec 2010 102 300 PLN
styczeń 2009 - kwiecień 2009 105 300 PLN
marzec 2008 - grudzień 2008 109 300 PLN
lipiec 2007 - marzec 2008 109 150 PLN
czerwiec 2006 - lipiec 2007 111 450 PLN

Zdjęcia FORD S-MAX 2.0 TDCi Trend Van I 140KM (diesel)

Inne wersje generacja-i

FORD S-MAX - Wiadomości

Ford S-Max i Galaxy zostają na rynku jako hybrydy
Minivany tracą popularność na rzecz wszechobecnych SUV-ów. Widać to u wielu producentów. Ford jednak oparł się trendom i postanowił zostawić na rynku dwa rodzinne flagowce. Nie obyło się jednak bez dostosowania ich do dzisiejszych czasów - pod maskę S-Maxa i Galaxy trafią mocne hybrydy.

Kupujemy używane: Ford S-Max I. Którą wersję i silnik wybrać? Sprawdzamy lubianego minivana
Używany Ford S-Max - opinie, silniki, cena, awarie, usterki. Jednym z trudniejszych zadań motoryzacyjnych jest sprostanie wysokim wymaganiom rodzin. W tej konkurencji bez wątpienia najlepiej radzą sobie średniej klasy minivany. Sprawdźmy, co oferuje pierwsza generacja Forda S-Max

Kupujemy używane: Ford S-Max I kontra Citroen C4 Grand Picasso I. Pierwsze generacje popularnych minivanów
Jednym z trudniejszych zadań motoryzacyjnych jest sprostanie wysokim wymaganiom rodzin. W tej konkurencji bez wątpienia najlepiej radzą sobie średniej klasy minivany. Sprawdźmy, co oferuje pierwsza generacja Forda S-Max i Citroena C4 Grand Picasso. Na rynku wtórnym znajdziemy wiele egzemplarzy, ale nie każdy będzie warty uwagi.