FORD Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X Hatchback II 125KM

FORD Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X Hatchback II 125KM (benzyna) (2019 - obecnie)

FORD Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X Hatchback II 125KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2019 do dziś. FORD Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X Hatchback II to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji FORD Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X Hatchback II to 98 750 PLN

Moc maksymalna wynosi 92 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X Hatchback II wynosi 125 KM. Silnik FORD Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X Hatchback II jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 999 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X Hatchback II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X Hatchback II osiąga moment obrotowy 170 Nm. FORD Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X Hatchback II to benzyna.

Warto nadmienić, że FORD Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1216 litrów. Wymiary samochodu: 4186 mm długości, 1805 mm szerokości, 1537 mm wysokości.

Opinie o FORD Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X Hatchback II 125KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X Hatchback II 125KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 125 KM
Momen obrotowy 170 Nm
Pojemność skokowa silnika 999 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drozny)+GPF
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X Hatchback II 125KM (benzyna)

Długość 4186 mm
Szerokość od 1805 mm do 1930 mm
Rozstaw osi 2583 mm
Wysokość 1537 mm
Masa własna 1280 kg
Masa całkowita 1760 kg

Wyposażenie FORD Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X Hatchback II 125KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Wycieraczka szyby tylnej ze spryskiwaczem 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Trzecie światło STOP 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Fotel pasażera z regulacją lędźwiową 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Automatyczny włącznik świateł awaryjnych w przypadku nagłego hamowania 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Kierownica 3-ramienna, skórzana 2019 - obecnie Standard
Zamek centralny z pilotem (dwa składane kluczyki sterujące zamkiem centralnym) 2019 - obecnie Standard
Układ wspomagający ruszanie na wzniesieniach HSA 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
System przypominający o zapięciu pasów dla wszystkich foteli 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Spoiler przedniego i tylnego zderzaka w kolorze nadwozia 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Listwy progowe w kolorze nadwozia, stylizacja ST 2019 - obecnie Standard

Cena FORD Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X Hatchback II 125KM (benzyna)

październik 2019 - obecnie 98 750 PLN

Zdjęcia FORD Puma 1.0 EcoBoost ST-Line X Hatchback II 125KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-ii

FORD Puma - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Ford Puma. Nowa kategoria i stara nazwa. Ta druga pasuje, bo nadal zapewnia dużą przyjemność z jazdy
Ford nawiązuje nazwą do małego sportowego coupe z przełomu wieków, ale reprezentuje nowy gatunek. Teraz Puma jest nowoczesnym miejskim crossoverem - samochodem o sylwetce zbliżonej do aut SUV, ale bez specjalnych własności terenowych.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Ford Puma w Polsce - ceny, wyposażenie, silniki. Nowy crossover Forda od 69 900 zł
Ford Puma lada chwila wyjedzie na polskie ulice. Właśnie poznaliśmy ceny nowego crossovera. Wyjściowo został wyceniony na 69 900 zł. Tyle kosztuje 1.0 EcoBoost 95 KM. Za silnik 125-konny trzeba już zapłacić 85 200 zł.