FORD Puma 1.0 EcoBoost mHEV Titanium Hatchback II 125KM

FORD Puma 1.0 EcoBoost mHEV Titanium Hatchback II 125KM (benzyna) (2019 - obecnie)

FORD Puma 1.0 EcoBoost mHEV Titanium Hatchback II 125KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2019 do dziś. FORD Puma 1.0 EcoBoost mHEV Titanium Hatchback II to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji FORD Puma 1.0 EcoBoost mHEV Titanium Hatchback II to 86 600 PLN

Moc maksymalna wynosi 92 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Puma 1.0 EcoBoost mHEV Titanium Hatchback II wynosi 125 KM. Silnik FORD Puma 1.0 EcoBoost mHEV Titanium Hatchback II jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 999 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Puma 1.0 EcoBoost mHEV Titanium Hatchback II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Puma 1.0 EcoBoost mHEV Titanium Hatchback II osiąga moment obrotowy 210 Nm. FORD Puma 1.0 EcoBoost mHEV Titanium Hatchback II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Puma 1.0 EcoBoost mHEV Titanium Hatchback II to benzyna.

Warto nadmienić, że FORD Puma 1.0 EcoBoost mHEV Titanium Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1216 litrów. Wymiary samochodu: 4186 mm długości, 1805 mm szerokości, 1537 mm wysokości.

Opinie o FORD Puma 1.0 EcoBoost mHEV Titanium Hatchback II 125KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Puma 1.0 EcoBoost mHEV Titanium Hatchback II 125KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 125 KM
Momen obrotowy 210 Nm
Pojemność skokowa silnika 999 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drozny)+GPF
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Puma 1.0 EcoBoost mHEV Titanium Hatchback II 125KM (benzyna)

Długość 4186 mm
Szerokość od 1805 mm do 1930 mm
Rozstaw osi 2583 mm
Wysokość 1537 mm
Masa własna 1280 kg
Masa całkowita 1760 kg

Wyposażenie FORD Puma 1.0 EcoBoost mHEV Titanium Hatchback II 125KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Wycieraczka szyby tylnej ze spryskiwaczem 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Trzecie światło STOP 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Fotel pasażera z regulacją lędźwiową 2019 - obecnie Standard
Automatyczny włącznik świateł awaryjnych w przypadku nagłego hamowania 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Kierownica 3-ramienna, skórzana 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Zamek centralny z pilotem (dwa składane kluczyki sterujące zamkiem centralnym) 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Układ wspomagający ruszanie na wzniesieniach HSA 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
System przypominający o zapięciu pasów dla wszystkich foteli 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Spoiler przedniego i tylnego zderzaka w kolorze nadwozia 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Listwy progowe w kolorze nadwozia, stylizacja ST 2019 - obecnie Standard (indywidualny)

Cena FORD Puma 1.0 EcoBoost mHEV Titanium Hatchback II 125KM (benzyna)

październik 2019 - obecnie 86 600 PLN

Zdjęcia FORD Puma 1.0 EcoBoost mHEV Titanium Hatchback II 125KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-ii

FORD Puma - Wiadomości

Zwinny jak Puma. Co sprawia, że crossover Forda to jedno z najlepiej prowadzących się aut w segmencie?
Podobno kupujemy oczami, jednak w przypadku samochodów znaczenie mają zupełnie inne rzeczy. Zwracamy uwagę na bezpieczeństwo, przestronność czy prowadzenie. A w tym ostatnim Ford ma ogromne doświadczenie. Dlatego nowy model, Ford Puma, jest wyjątkowo przyjazny kierowcy nie tylko ze względu na swoją praktyczność, ale przede wszystkim precyzję jazdy.

Nie tylko do miasta, czyli co skrywa nowy Ford Puma
Większy bagażnik, przestronna tylna kanapa, ciekawszy wygląd - małe crossovery i SUV-y przyzwyczaiły nas już, że potrafią zaoferować więcej niż klasyczne miejskie hatchbacki. Nowy Ford Puma dopisuje do tych zalet kilka pozycji, które czynią z niego jeszcze bardziej uniwersalne auto

Nowy Ford Puma w naszym teście. "W segmencie pojawił się bardzo mocny gracz"
Duży bagażnik z MegaBoxem, świetne prowadzenie, nowoczesne systemy i ciekawa stylistyka - w naszym teście sprawdzamy, czym nowy Ford Puma chce przyciągnąć klientów.

Opinie Moto.pl: Ford Puma. Nowa kategoria i stara nazwa. Ta druga pasuje, bo nadal zapewnia dużą przyjemność z jazdy
Ford nawiązuje nazwą do małego sportowego coupe z przełomu wieków, ale reprezentuje nowy gatunek. Teraz Puma jest nowoczesnym miejskim crossoverem - samochodem o sylwetce zbliżonej do aut SUV, ale bez specjalnych własności terenowych.

Ford Puma a bezpieczeństwo. Pięć gwiazdek nie bierze się znikąd
Samochody klasy crossover zyskują popularność z wielu powodów. Jednym z nich jest poczucie większego bezpieczeństwa. Zespół projektantów i inżynierów, który stworzył nowego Forda Pumę zadbał, aby to przeświadczenie zmieniło się w pewność.