FORD Mustang Kabriolet Convertible II

FORD Mustang Kabriolet Convertible II (2018 - obecnie)

FORD Mustang Kabriolet Convertible II

Generacja jest produkowana od roku 2018 do dziś. FORD Mustang Kabriolet Convertible II to klasa wyższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej generacji FORD Mustang Kabriolet Convertible II to od 187 300 do 249 810 PLN.

Moc maksymalna wynosi od 213 do 331 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji FORD Mustang Kabriolet Convertible II wynosi od 289 do 450 KM. Silnik FORD Mustang Kabriolet Convertible II jest rzędowy lub układ v posiadający od 4 do 8 cylidrów o pojemności od 2261 do 4951 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Mustang Kabriolet Convertible II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Mustang Kabriolet Convertible II osiąga moment obrotowy od 440 do 529 Nm. FORD Mustang Kabriolet Convertible II posiada napęd tylny a typ paliwa na jaki jeździ FORD Mustang Kabriolet Convertible II to benzyna.

Warto nadmienić, że FORD Mustang Kabriolet Convertible II posiada 2 drzwi, 4 siedzenia. Wymiary samochodu: 4784 mm długości, 1916 mm szerokości, 1394 mm wysokości.

Opinie o FORD Mustang Kabriolet Convertible II

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników FORD Mustang Kabriolet Convertible II

FORD Mustang - Wiadomości

Nie żyje Gale Halderman, projektant pierwszego Forda Mustanga
Halderman pracował w Ford Motor Company przez 40 lat. Był twórcą wyglądu jednej z ikon amerykańskiej motoryzacji i bodaj najpopularniejszego samochodu sportowego na świecie - Forda Mustanga.

Ford Mustang króluje nad Wisłą. Zdecydowany numer 1 i ten wzrost sprzedaży. Kto za nim?
Choć rynek samochodów sportowych w zeszłym roku skurczył się dość wyraźnie, to Ford Mustang zanotował ogromny wzrost sprzedaży. Za nim, ze sporą stratą, znalazły się dwa Mercedesy, Mazda i nowe BMW.

Walka muscle carów w 2019 r. - traci cała pierwsza trójka. Liderem Ford Mustang
Ford Mustang piąty rok z rzędu może się pochwalić tytułem "najlepiej sprzedającego się samochodu sportowego w USA". Jak w 2019 r. w swojej ojczyźnie radziły sobie pozostałe muscle cary? Klientów traci cała pierwsza trójka.