FORD Mustang Kabriolet

FORD Mustang Kabriolet

FORD Mustang Kabriolet

Model jest produkowany od roku 2015 do dziś. W tym czasie powstały 2 generacje tego modelu. FORD Mustang Kabriolet to klasa wyższa średnia samochodów osobowych. Cena nowego modelu FORD Mustang Kabriolet to od 165 400 do 249 810 PLN.

Moc maksymalna wynosi od 213 do 331 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc modelu FORD Mustang Kabriolet wynosi od 289 do 450 KM. Silnik FORD Mustang Kabriolet jest rzędowy lub układ v posiadający od 4 do 8 cylidrów o pojemności od 2261 do 4951 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Mustang Kabriolet przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Mustang Kabriolet osiąga moment obrotowy od 434 do 530 Nm. FORD Mustang Kabriolet posiada napęd tylny a typ paliwa na jaki jeździ FORD Mustang Kabriolet to benzyna.

Średnie spalanie FORD Mustang Kabriolet w zależności od wersji silnika, waha się od 9,8 do 12,0 l na 100km. Warto nadmienić, że FORD Mustang Kabriolet posiada 2 drzwi, 4 siedzenia. Wymiary samochodu: 4784 mm długości, 1916 mm szerokości, 1394 mm wysokości.

Opinie o FORD Mustang Kabriolet

Ocena ogólna:
(6 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Generacje FORD Mustang Kabriolet

Zdjęcia FORD Mustang Kabriolet

FORD Mustang - Wiadomości

Nie żyje Gale Halderman, projektant pierwszego Forda Mustanga
Halderman pracował w Ford Motor Company przez 40 lat. Był twórcą wyglądu jednej z ikon amerykańskiej motoryzacji i bodaj najpopularniejszego samochodu sportowego na świecie - Forda Mustanga.

Ford Mustang króluje nad Wisłą. Zdecydowany numer 1 i ten wzrost sprzedaży. Kto za nim?
Choć rynek samochodów sportowych w zeszłym roku skurczył się dość wyraźnie, to Ford Mustang zanotował ogromny wzrost sprzedaży. Za nim, ze sporą stratą, znalazły się dwa Mercedesy, Mazda i nowe BMW.

Walka muscle carów w 2019 r. - traci cała pierwsza trójka. Liderem Ford Mustang
Ford Mustang piąty rok z rzędu może się pochwalić tytułem "najlepiej sprzedającego się samochodu sportowego w USA". Jak w 2019 r. w swojej ojczyźnie radziły sobie pozostałe muscle cary? Klientów traci cała pierwsza trójka.