FORD Mondeo 2.0 TDCi Bi-Turbo Titanium PowerShift Sedan VIII 210KM

FORD Mondeo 2.0 TDCi Bi-Turbo Titanium PowerShift Sedan VIII 210KM (diesel) (2016 - 2018)

FORD Mondeo 2.0 TDCi Bi-Turbo Titanium PowerShift Sedan VIII 210KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2016 do 2018 roku. FORD Mondeo 2.0 TDCi Bi-Turbo Titanium PowerShift Sedan VIII to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 154 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Mondeo 2.0 TDCi Bi-Turbo Titanium PowerShift Sedan VIII wynosi 210 KM. Silnik FORD Mondeo 2.0 TDCi Bi-Turbo Titanium PowerShift Sedan VIII jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1997 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Mondeo 2.0 TDCi Bi-Turbo Titanium PowerShift Sedan VIII przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Mondeo 2.0 TDCi Bi-Turbo Titanium PowerShift Sedan VIII osiąga moment obrotowy 450 Nm. FORD Mondeo 2.0 TDCi Bi-Turbo Titanium PowerShift Sedan VIII posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Mondeo 2.0 TDCi Bi-Turbo Titanium PowerShift Sedan VIII to diesel.

Warto nadmienić, że FORD Mondeo 2.0 TDCi Bi-Turbo Titanium PowerShift Sedan VIII posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4867 mm długości, 1852 mm szerokości, 1501 mm wysokości.

Opinie o FORD Mondeo 2.0 TDCi Bi-Turbo Titanium PowerShift Sedan VIII 210KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Mondeo 2.0 TDCi Bi-Turbo Titanium PowerShift Sedan VIII 210KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 210 KM
Momen obrotowy 450 Nm
Pojemność skokowa silnika 1997 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary FORD Mondeo 2.0 TDCi Bi-Turbo Titanium PowerShift Sedan VIII 210KM (diesel)

Długość 4867 mm
Szerokość od 1852 mm do 2121 mm
Rozstaw osi 2850 mm
Wysokość 1501 mm
Masa własna 1599 kg
Masa całkowita 2260 kg

Wyposażenie FORD Mondeo 2.0 TDCi Bi-Turbo Titanium PowerShift Sedan VIII 210KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Czujniki odległości przy parkowaniu - tył 2017 - obecnie Standard (indywidualny)
Lakier metalizowany, specjalny: Ruby Red 2018 Standard
Fotel kierowcy z regulacją w 4-kierunkach 2018 Standard (indywidualny)
Fotel kierowcy z elektryczną regulacją podparcia lędźwiowego 2018 Standard (indywidualny)
Lakier metalizowany, specjalny: Ruby Red 2018 Standard (w pakiecie) 3 450 PLN
Fotel kierowcy z elektrycznie regulowanym położeniem oparcia 2018 Standard
Obramowanie szyb bocznych w kolorze czarnym 2018 Standard
Lusterko kierowcy ściemniające się automatycznie 2018 Standard
Felgi aluminiowe 18 (wzór 5x2-ramienny) z wykończeniem Mica Shadow Black z ogumieniem 235/45 2018 Standard
Szyby boczne przednie z dodatkową warstwą akustyczną 2018 Standard

Ceny FORD Mondeo 2.0 TDCi Bi-Turbo Titanium PowerShift Sedan VIII 210KM (diesel)

styczeń 2018 - grudzień 2018 151 730 PLN
październik 2017 - grudzień 2017 148 300 PLN
styczeń 2017 - wrzesień 2017 143 950 PLN
lipiec 2016 - grudzień 2016 142 850 PLN

Zdjęcia FORD Mondeo 2.0 TDCi Bi-Turbo Titanium PowerShift Sedan VIII 210KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-viii

FORD Mondeo - Wiadomości

Ford Stormtrak, Fusion Active lub Mondeo Evos? Wraca temat podniesionego kombi
Nie pierwszy raz w amerykańskich mediach pojawiają się informacje z "zaufanych źródeł" o nowym modelu Forda. Podniesione, lekko uterenowione kombi na rynku miałoby rzucić wyzwanie m.in. Subaru Outback.

Ford szykuje następcę Mondeo. Zastrzegli nazwę Stormtrak
Ford zastrzegł w europejskim urzędzie patentowym nową nazwę. Model Stormtrak prawdopodobnie zastąpi dotychczasowe Mondeo.