FORD Mondeo 2.0 TDCi Bi-Turbo ST-Line X PowerShift Kombi VIII 210KM

FORD Mondeo 2.0 TDCi Bi-Turbo ST-Line X PowerShift Kombi VIII 210KM (diesel) (2018)

FORD Mondeo 2.0 TDCi Bi-Turbo ST-Line X PowerShift Kombi VIII 210KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2018 roku. FORD Mondeo 2.0 TDCi Bi-Turbo ST-Line X PowerShift Kombi VIII to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 154 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Mondeo 2.0 TDCi Bi-Turbo ST-Line X PowerShift Kombi VIII wynosi 210 KM. Silnik FORD Mondeo 2.0 TDCi Bi-Turbo ST-Line X PowerShift Kombi VIII jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1997 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Mondeo 2.0 TDCi Bi-Turbo ST-Line X PowerShift Kombi VIII przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Mondeo 2.0 TDCi Bi-Turbo ST-Line X PowerShift Kombi VIII osiąga moment obrotowy 450 Nm. FORD Mondeo 2.0 TDCi Bi-Turbo ST-Line X PowerShift Kombi VIII posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Mondeo 2.0 TDCi Bi-Turbo ST-Line X PowerShift Kombi VIII to diesel.

Warto nadmienić, że FORD Mondeo 2.0 TDCi Bi-Turbo ST-Line X PowerShift Kombi VIII posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1630 litrów. Wymiary samochodu: 4867 mm długości, 1852 mm szerokości, 1501 mm wysokości.

Opinie o FORD Mondeo 2.0 TDCi Bi-Turbo ST-Line X PowerShift Kombi VIII 210KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Mondeo 2.0 TDCi Bi-Turbo ST-Line X PowerShift Kombi VIII 210KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 210 KM
Momen obrotowy 450 Nm
Pojemność skokowa silnika 1997 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary FORD Mondeo 2.0 TDCi Bi-Turbo ST-Line X PowerShift Kombi VIII 210KM (diesel)

Długość 4867 mm
Szerokość od 1852 mm do 2121 mm
Rozstaw osi 2850 mm
Wysokość 1501 mm
Masa własna 1619 kg
Masa całkowita 2330 kg

Wyposażenie FORD Mondeo 2.0 TDCi Bi-Turbo ST-Line X PowerShift Kombi VIII 210KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Koło zapasowe - pełnowymiarowe 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 200 PLN
Aluminiowe nakładki na pedały 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Lusterka boczne składane elektrycznie, z lampkami oświetlającymi podłoże 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Obramowanie szyb bocznych w kolorze chromu 2018 - obecnie Standard
Inteligentny tempomat z systemem wczesnego ostrzegania (Adaptive Cruise Control + Distance Alert) 2018 - obecnie Standard
Dywaniki welurowe o podwyższonej jakości z przodu i z tyłu 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Nagrzewnica dodatkowa - zasilana paliwem z funkcją programowania i pilotem zdaln. sterowania, pakiet 2018 - obecnie Standard
Zestaw głośnomówiący Bluetooth 2018 Standard
Airbag chroniący kolana kierowcy 2018 Standard (indywidualny)
System monitorowania ciśnienia w ogumieniu 2018 Standard (indywidualny)

Cena FORD Mondeo 2.0 TDCi Bi-Turbo ST-Line X PowerShift Kombi VIII 210KM (diesel)

styczeń 2018 - grudzień 2018 170 930 PLN

Zdjęcia FORD Mondeo 2.0 TDCi Bi-Turbo ST-Line X PowerShift Kombi VIII 210KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-viii

FORD Mondeo - Wiadomości

Studio Biznes odc. 2. Wysokie ceny jedzenia, marsjański łazik i nowy Ford Mondeo Hybrid
Studio Biznes to program na żywo Gazety.pl, który możecie oglądać co środę o 12.00. Prowadzi Łukasz Kijek. To nie tylko nowości gospodarcze i najważniejsze informacje ze świata biznesu. W każdym programie redaktor naczelny Moto.pl, Tomasz Korniejew, prezentuje wyjątkowy samochód.<br>Tym razem do studia przyjechał Ford Mondeo Hybrid.