FORD Kuga 2.0 TDCi Trend Kombi I 163KM (diesel) (2010 - 2013)

FORD Kuga 2.0 TDCi Trend Kombi I 163KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2010 do 2013 roku. FORD Kuga 2.0 TDCi Trend Kombi I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 120 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Kuga 2.0 TDCi Trend Kombi I wynosi 163 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 198 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,9 s. Silnik FORD Kuga 2.0 TDCi Trend Kombi I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1997 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Kuga 2.0 TDCi Trend Kombi I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Kuga 2.0 TDCi Trend Kombi I osiąga moment obrotowy 340 Nm. FORD Kuga 2.0 TDCi Trend Kombi I posiada stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ FORD Kuga 2.0 TDCi Trend Kombi I to diesel.

Średnie spalanie FORD Kuga 2.0 TDCi Trend Kombi I wynosi około 5,9 l na 100km. Warto nadmienić, że FORD Kuga 2.0 TDCi Trend Kombi I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1405 litrów. Wymiary samochodu: 4443 mm długości, 1842 mm szerokości, 1710 mm wysokości.

Opinie o FORD Kuga 2.0 TDCi Trend Kombi I 163KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania FORD Kuga 2.0 TDCi Trend Kombi I 163KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,9 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,2 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,1 l/100km

Dane techniczne FORD Kuga 2.0 TDCi Trend Kombi I 163KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 9,9 s
Prędkość maksymalna 198 km/h
Moc 163 KM
Momen obrotowy 340 Nm
Pojemność skokowa silnika 1997 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd Stały napęd na 4 koła

Wymiary FORD Kuga 2.0 TDCi Trend Kombi I 163KM (diesel)

Długość 4443 mm
Szerokość 1842 mm
Rozstaw osi 2690 mm
Wysokość 1710 mm
Masa własna 1614 kg
Masa całkowita 2130 kg

Wyposażenie FORD Kuga 2.0 TDCi Trend Kombi I 163KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Fotele przednie podgrzewane 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 900 PLN
Lakier metalizowany 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 1 950 PLN
Czujniki odległości przy parkowaniu - tył 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 2 100 PLN
Hak holowniczy 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 1 000 PLN
Spryskiwacze reflektorów 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 900 PLN
Lampy ksenonowe ze spryskiwaczami 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 3 000 PLN
Lusterka boczne składane elektrycznie 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 500 PLN
Fotel kierowcy regulowany elektrycznie w 6 kierunkach 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Szyba przednia ogrzewana 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 800 PLN
Szyba przednia z filtrem przeciwsłonecznym 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 600 PLN

Ceny FORD Kuga 2.0 TDCi Trend Kombi I 163KM (diesel)

styczeń 2012 - luty 2013 122 800 PLN
wrzesień 2011 - grudzień 2011 121 200 PLN
styczeń 2011 - wrzesień 2011 119 900 PLN
kwiecień 2010 - grudzień 2010 118 400 PLN

Zdjęcia FORD Kuga 2.0 TDCi Trend Kombi I 163KM (diesel)

Inne wersje generacja-i

FORD Kuga - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Ford Kuga PHEV - 10 rzeczy, które musisz o nim wiedzieć
Kompaktowa Kuga jest nowym graczem w najmodniejszej klasie samochodów - hybrydowych SUV-ów. Takie samochody nie są jeszcze powszechne, się staną codziennym widokiem na drogach. To wszystko, co trzeba o niej wiedzieć.

Opinie Moto.pl: Ford Kuga PHEV vs. Mitsubishi Outlander PHEV - pojedynek gigantów
Hybrydowe SUV-y łączą dwa najmodniejsze trendy w motoryzacji. Dwa zestawione przez nas modele: Ford Kuga i Mitsubishi Outlander, dodatkowo mają napędy typu plug-in. Można je ładować z gniazdka i użytkować jak elektryczne. Który jest lepszy?