FORD Focus 1.6 Titanium PowerShift Sedan VI 125KM

FORD Focus 1.6 Titanium PowerShift Sedan VI 125KM (benzyna) (2014 - 2018)

FORD Focus 1.6 Titanium PowerShift Sedan VI 125KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2014 do 2018 roku. FORD Focus 1.6 Titanium PowerShift Sedan VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 92 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.6 Titanium PowerShift Sedan VI wynosi 125 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 190 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 11,1 s. Silnik FORD Focus 1.6 Titanium PowerShift Sedan VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1596 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.6 Titanium PowerShift Sedan VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.6 Titanium PowerShift Sedan VI osiąga moment obrotowy 159 Nm. FORD Focus 1.6 Titanium PowerShift Sedan VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.6 Titanium PowerShift Sedan VI to benzyna.

Średnie spalanie FORD Focus 1.6 Titanium PowerShift Sedan VI wynosi około 6,0 l na 100km. Warto nadmienić, że FORD Focus 1.6 Titanium PowerShift Sedan VI posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4538 mm długości, 1823 mm szerokości, 1469 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.6 Titanium PowerShift Sedan VI 125KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania FORD Focus 1.6 Titanium PowerShift Sedan VI 125KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,0 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 8,4 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,7 l/100km

Dane techniczne FORD Focus 1.6 Titanium PowerShift Sedan VI 125KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 11,1 s
Prędkość maksymalna 190 km/h
Moc 125 KM
Momen obrotowy 159 Nm
Pojemność skokowa silnika 1596 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Emisja CO2 139
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/55 R16
Rozmiar felgi 6.5J x 16; 7.0J x 17
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.6 Titanium PowerShift Sedan VI 125KM (benzyna)

Długość 4538 mm
Szerokość od 1823 mm do 2010 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1469 mm
Masa własna 1318 kg
Masa całkowita 1825 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.6 Titanium PowerShift Sedan VI 125KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Koło zapasowe - pełnowymiarowe 2016 - obecnie Standard (w pakiecie) 650 PLN
Uchwyt do przenośnych urządzeń nawigacyjnych (Garmin, TomTom) - na słupku A 2016 - obecnie Standard
Radio CD/MP3 z Ford Sync 2 (9 głośników Sony, 8-calowy wyśw., Bluetooth, AUX-IN, 2xUSB, iPod, SD) 2016 - obecnie Standard
System nawigacji satelitarnej CD/SD, Ford SYNC 2 2016 - obecnie Standard
System nawigacji satelitarnej CD/SD, Ford SYNC 2, (zaw. 9 głośników Sony) 2016 - obecnie Standard
System nawigacji satelitarnej CD/SD, nagłośnienie Premium, Ford SYNC 2 2016 - obecnie Standard
Lakier metalizowany, specjalny - Lunar Sky 2016 - obecnie Standard
Pakiet Gold X 2018 Standard
Koło zapasowe - pełnowymiarowe 2017 - 2018 Standard
Koło zapasowe dojazdowe 2017 - 2018 Standard

Ceny FORD Focus 1.6 Titanium PowerShift Sedan VI 125KM (benzyna)

styczeń 2018 - grudzień 2018 94 450 PLN
styczeń 2017 - grudzień 2017 92 470 PLN
wrzesień 2016 - grudzień 2016 91 040 PLN
czerwiec 2016 - sierpień 2016 90 690 PLN
styczeń 2016 - maj 2016 89 790 PLN
styczeń 2015 - grudzień 2015 89 190 PLN
wrzesień 2014 - grudzień 2014 88 490 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.6 Titanium PowerShift Sedan VI 125KM (benzyna)

Inne wersje generacja-vi

FORD Focus - Wiadomości

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.

Opinie Moto.pl: Ford Focus Active. W połowie drogi do SUV-a
Ford Focus Active to samochód dla tych, którzy nie potrafią zdecydować, czy chcą mieć zwykłego hatchbacka, czy SUV-a.

Ford lubi kitesurfing - Ford Focus Active Challenge
W dniach 15-18.08.2019 odbyła się ostatnia tegoroczna runda zawodów kitesurfingowych Ford Focus Active Challenge. Zostały przeprowadzone w długi sierpniowy weekend i miały rangę mistrzostw Polski, więc poza zwycięzcami pucharu wyłoniły również mistrzów Polski w kitesurfingu w roku 2019 r.