FORD Focus 1.6 TDCi Trend Sport Sedan VI 95KM

FORD Focus 1.6 TDCi Trend Sport Sedan VI 95KM (diesel) (2014 - 2015)

FORD Focus 1.6 TDCi Trend Sport Sedan VI 95KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2014 do 2015 roku. FORD Focus 1.6 TDCi Trend Sport Sedan VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 70 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.6 TDCi Trend Sport Sedan VI wynosi 95 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 180 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 12,7 s. Silnik FORD Focus 1.6 TDCi Trend Sport Sedan VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1560 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.6 TDCi Trend Sport Sedan VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.6 TDCi Trend Sport Sedan VI osiąga moment obrotowy 270 Nm. FORD Focus 1.6 TDCi Trend Sport Sedan VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.6 TDCi Trend Sport Sedan VI to diesel.

Średnie spalanie FORD Focus 1.6 TDCi Trend Sport Sedan VI wynosi około 4,2 l na 100km. Warto nadmienić, że FORD Focus 1.6 TDCi Trend Sport Sedan VI posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4538 mm długości, 1823 mm szerokości, 1469 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.6 TDCi Trend Sport Sedan VI 95KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania FORD Focus 1.6 TDCi Trend Sport Sedan VI 95KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,2 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,1 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 3,7 l/100km

Dane techniczne FORD Focus 1.6 TDCi Trend Sport Sedan VI 95KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 12,7 s
Prędkość maksymalna 180 km/h
Moc 95 KM
Momen obrotowy 270 Nm
Pojemność skokowa silnika 1560 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 53
Emisja CO2 109
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/55 R16
Rozmiar felgi 6.5J x 16; 7.0J x 17
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.6 TDCi Trend Sport Sedan VI 95KM (diesel)

Długość 4538 mm
Szerokość od 1823 mm do 2010 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1469 mm
Masa własna 1339 kg
Masa całkowita 1900 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.6 TDCi Trend Sport Sedan VI 95KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Przeszycia czerwone - fotele, dywaniki, kierownica, dźwnignia zmiany biegów 2015 Standard
Dach lakierowany w kolorze Mica Shadow Black 2015 Standard
Dach lakierowany w kolorze Race Red 2015 Standard
Felgi aluminiowe 18 (wzór 5-ramienny) z wykończeniem Mica Shadow Black z ogumienie 235/40 2015 Standard
Felgi aluminiowe 18 Ford Individual z wykończeniem Sterling Silver (wzór 8-ramienny) z ogumieniem 2015 Standard (w pakiecie) 4 750 PLN
Felgi aluminiowe 18 Ford Individual z wyk. Panther Black/maszynowym (wzór 8-ramienny) z ogumieniem 2015 Standard (w pakiecie) 6 450 PLN
Felgi aluminiowe 17 Ford Individual (wzór 5x2-ramienny) z ogumieniem 2015 Standard (w pakiecie) 2 150 PLN
Felgi aluminiowe 18 (wzór 5x2-ramienny) z ogumieniem 2015 Standard (w pakiecie) 4 750 PLN
Pakiet Appearance 1 2015 Standard (w pakiecie) 2 500 PLN
Lakier metalizowany, specjalny Tectonic Silver 2015 Standard (w pakiecie) 2 450 PLN

Ceny FORD Focus 1.6 TDCi Trend Sport Sedan VI 95KM (diesel)

styczeń 2015 - październik 2015 79 090 PLN
wrzesień 2014 - grudzień 2014 78 390 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.6 TDCi Trend Sport Sedan VI 95KM (diesel)

Inne wersje generacja-vi

FORD Focus - Wiadomości

Ford Focus III - opinie i typowe usterki
Oferowany przez 8 lat Ford Focus III jest jednym z lepszych kompaktów na rynku wtórnym, lecz posiada swoje mankamenty. Dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i jaką wybrać wersję silnikową?

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.