FORD Focus 1.6 TDCi Titanium Sedan VI 115KM

FORD Focus 1.6 TDCi Titanium Sedan VI 115KM (diesel) (2014 - 2015)

FORD Focus 1.6 TDCi Titanium Sedan VI 115KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2014 do 2015 roku. FORD Focus 1.6 TDCi Titanium Sedan VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 85 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.6 TDCi Titanium Sedan VI wynosi 115 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 193 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 11,0 s. Silnik FORD Focus 1.6 TDCi Titanium Sedan VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1560 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.6 TDCi Titanium Sedan VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.6 TDCi Titanium Sedan VI osiąga moment obrotowy 270 Nm. FORD Focus 1.6 TDCi Titanium Sedan VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.6 TDCi Titanium Sedan VI to diesel.

Średnie spalanie FORD Focus 1.6 TDCi Titanium Sedan VI wynosi około 4,2 l na 100km. Warto nadmienić, że FORD Focus 1.6 TDCi Titanium Sedan VI posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4538 mm długości, 1823 mm szerokości, 1469 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.6 TDCi Titanium Sedan VI 115KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania FORD Focus 1.6 TDCi Titanium Sedan VI 115KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,2 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,1 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 3,7 l/100km

Dane techniczne FORD Focus 1.6 TDCi Titanium Sedan VI 115KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 11,0 s
Prędkość maksymalna 193 km/h
Moc 115 KM
Momen obrotowy 270 Nm
Pojemność skokowa silnika 1560 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 53
Emisja CO2 109
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/55 R16
Rozmiar felgi 6.5J x 16; 7.0J x 17
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.6 TDCi Titanium Sedan VI 115KM (diesel)

Długość 4538 mm
Szerokość od 1823 mm do 2010 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1469 mm
Masa własna 1343 kg
Masa całkowita 1900 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.6 TDCi Titanium Sedan VI 115KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Przeszycia czerwone - fotele, dywaniki, kierownica, dźwnignia zmiany biegów 2015 Standard
Dach lakierowany w kolorze Mica Shadow Black 2015 Standard
Dach lakierowany w kolorze Race Red 2015 Standard
Felgi aluminiowe 18 (wzór 5-ramienny) z wykończeniem Mica Shadow Black z ogumienie 235/40 2015 Standard
Nastrojowe oświetlenie wnętrza z możliwością wyboru koloru 2015 Standard (w pakiecie) 700 PLN
Felgi aluminiowe 18 Ford Individual z wykończeniem Sterling Silver (wzór 8-ramienny) z ogumieniem 2015 Standard (w pakiecie) 4 750 PLN
Felgi aluminiowe 18 Ford Individual z wyk. Panther Black/maszynowym (wzór 8-ramienny) z ogumieniem 2015 Standard (w pakiecie) 6 450 PLN
Felgi aluminiowe 17 (wzór 15-ramienny) z ogumieniem 2015 Standard (w pakiecie) 2 150 PLN
Felgi aluminiowe 17 Ford Individual (wzór 5x2-ramienny) z ogumieniem 2015 Standard (w pakiecie) 2 150 PLN
Felgi aluminiowe 18 (wzór 5x2-ramienny) z ogumieniem 2015 Standard (w pakiecie) 4 750 PLN

Ceny FORD Focus 1.6 TDCi Titanium Sedan VI 115KM (diesel)

styczeń 2015 - październik 2015 87 690 PLN
wrzesień 2014 - grudzień 2014 86 990 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.6 TDCi Titanium Sedan VI 115KM (diesel)

Inne wersje generacja-vi

FORD Focus - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.