FORD Focus 1.6 Platinium X Sedan VI 125KM (benzyna) (2014 - 2017)

FORD Focus 1.6 Platinium X Sedan VI 125KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2014 do 2017 roku. FORD Focus 1.6 Platinium X Sedan VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 92 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.6 Platinium X Sedan VI wynosi 125 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 190 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 11,1 s. Silnik FORD Focus 1.6 Platinium X Sedan VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1596 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.6 Platinium X Sedan VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.6 Platinium X Sedan VI osiąga moment obrotowy 159 Nm. FORD Focus 1.6 Platinium X Sedan VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.6 Platinium X Sedan VI to benzyna.

Średnie spalanie FORD Focus 1.6 Platinium X Sedan VI wynosi około 6,0 l na 100km. Warto nadmienić, że FORD Focus 1.6 Platinium X Sedan VI posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4538 mm długości, 1823 mm szerokości, 1469 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.6 Platinium X Sedan VI 125KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania FORD Focus 1.6 Platinium X Sedan VI 125KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,0 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 8,4 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,7 l/100km

Dane techniczne FORD Focus 1.6 Platinium X Sedan VI 125KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 11,1 s
Prędkość maksymalna 190 km/h
Moc 125 KM
Momen obrotowy 159 Nm
Pojemność skokowa silnika 1596 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Emisja CO2 139
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/55 R16
Rozmiar felgi 6.5J x 16; 7.0J x 17
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.6 Platinium X Sedan VI 125KM (benzyna)

Długość 4538 mm
Szerokość od 1823 mm do 2010 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1469 mm
Masa własna 1289 kg
Masa całkowita 1825 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.6 Platinium X Sedan VI 125KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Koło zapasowe - pełnowymiarowe 2016 - obecnie Standard (w pakiecie) 650 PLN
Uchwyt do przenośnych urządzeń nawigacyjnych (Garmin, TomTom) - na słupku A 2016 - obecnie Standard
Lakier metalizowany, specjalny - Lunar Sky 2016 - obecnie Standard
Door Edge Protector - aktywne zabezpieczenie krawędzi drzwi 2015 - obecnie Standard (w pakiecie) 300 PLN
Pakiet Parking 1 2017 Standard
Pakiet Parking 1 2017 Standard
Elektrycznie sterowane szyby tylne 2017 Standard
Konsola centralna z podłokietnikiem, otwartym schowkiem, gniazdem USB i 2 gniazdkami 12V 2017 Standard (w pakiecie) 500 PLN
Konsola centralna Premium z przesuwanym podłokietnikiem 2017 Standard
Koło zapasowe - pełnowymiarowe 2017 Standard (w pakiecie) 650 PLN

Ceny FORD Focus 1.6 Platinium X Sedan VI 125KM (benzyna)

styczeń 2017 - grudzień 2017 76 240 PLN
styczeń 2016 - grudzień 2016 75 440 PLN
styczeń 2015 - grudzień 2015 74 840 PLN
wrzesień 2014 - grudzień 2014 74 140 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.6 Platinium X Sedan VI 125KM (benzyna)

Inne wersje generacja-vi

FORD Focus - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.