FORD Focus 1.6 Gold X PowerShift Sedan VI 125KM

FORD Focus 1.6 Gold X PowerShift Sedan VI 125KM (benzyna) (2014 - 2018)

FORD Focus 1.6 Gold X PowerShift Sedan VI 125KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2014 do 2018 roku. FORD Focus 1.6 Gold X PowerShift Sedan VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 92 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.6 Gold X PowerShift Sedan VI wynosi 125 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 190 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 11,1 s. Silnik FORD Focus 1.6 Gold X PowerShift Sedan VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1596 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.6 Gold X PowerShift Sedan VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.6 Gold X PowerShift Sedan VI osiąga moment obrotowy 159 Nm. FORD Focus 1.6 Gold X PowerShift Sedan VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.6 Gold X PowerShift Sedan VI to benzyna.

Średnie spalanie FORD Focus 1.6 Gold X PowerShift Sedan VI wynosi około 6,0 l na 100km. Warto nadmienić, że FORD Focus 1.6 Gold X PowerShift Sedan VI posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4538 mm długości, 1823 mm szerokości, 1469 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.6 Gold X PowerShift Sedan VI 125KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania FORD Focus 1.6 Gold X PowerShift Sedan VI 125KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,0 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 8,4 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,7 l/100km

Dane techniczne FORD Focus 1.6 Gold X PowerShift Sedan VI 125KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 11,1 s
Prędkość maksymalna 190 km/h
Moc 125 KM
Momen obrotowy 159 Nm
Pojemność skokowa silnika 1596 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Emisja CO2 139
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/55 R16
Rozmiar felgi 6.5J x 16; 7.0J x 17
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.6 Gold X PowerShift Sedan VI 125KM (benzyna)

Długość 4538 mm
Szerokość od 1823 mm do 2010 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1469 mm
Masa własna 1318 kg
Masa całkowita 1825 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.6 Gold X PowerShift Sedan VI 125KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
System monitorowania ciśnienia w ogumieniu 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
EBD - elektroniczny rozdział sił hamowania 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Kierownica skórzana 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Zamek centralny z pilotem 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 950 PLN
Dodatkowo przyciemniane szyby tylne 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 800 PLN
Lakier Uni 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Lusterka boczne w kolorze nadwozia 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
ABS 2018 - obecnie Standard (indywidualny)

Ceny FORD Focus 1.6 Gold X PowerShift Sedan VI 125KM (benzyna)

styczeń 2018 - grudzień 2018 86 720 PLN
październik 2017 - grudzień 2017 84 740 PLN
styczeń 2017 - wrzesień 2017 84 690 PLN
styczeń 2016 - grudzień 2016 83 890 PLN
styczeń 2015 - grudzień 2015 83 290 PLN
wrzesień 2014 - grudzień 2014 82 590 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.6 Gold X PowerShift Sedan VI 125KM (benzyna)

Inne wersje generacja-vi

FORD Focus - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.

Opinie Moto.pl: Ford Focus Active. W połowie drogi do SUV-a
Ford Focus Active to samochód dla tych, którzy nie potrafią zdecydować, czy chcą mieć zwykłego hatchbacka, czy SUV-a.

Ford lubi kitesurfing - Ford Focus Active Challenge
W dniach 15-18.08.2019 odbyła się ostatnia tegoroczna runda zawodów kitesurfingowych Ford Focus Active Challenge. Zostały przeprowadzone w długi sierpniowy weekend i miały rangę mistrzostw Polski, więc poza zwycięzcami pucharu wyłoniły również mistrzów Polski w kitesurfingu w roku 2019 r.

Ford Focus Active Challenge. Znamy mistrzów Polski w kitesurfingu 2019!
W długi sierpniowy weekend w Pucku rozegrany został ostatni przystanek zawodów Ford Focus Active Challenge. Wyłoniono w nim mistrzów Polski w konkurencjach Freestyle i Formuła Kite Open, a także finalistów pucharu Polski w konkurencji Freestyle.