FORD Focus 1.5 TDCi Trend ASS PowerShift Sedan VI 120KM

FORD Focus 1.5 TDCi Trend ASS PowerShift Sedan VI 120KM (diesel) (2014 - 2018)

FORD Focus 1.5 TDCi Trend ASS PowerShift Sedan VI 120KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2014 do 2018 roku. FORD Focus 1.5 TDCi Trend ASS PowerShift Sedan VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 88 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.5 TDCi Trend ASS PowerShift Sedan VI wynosi 120 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 180 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 10,7 s. Silnik FORD Focus 1.5 TDCi Trend ASS PowerShift Sedan VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1498 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.5 TDCi Trend ASS PowerShift Sedan VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.5 TDCi Trend ASS PowerShift Sedan VI osiąga moment obrotowy 270 Nm. FORD Focus 1.5 TDCi Trend ASS PowerShift Sedan VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.5 TDCi Trend ASS PowerShift Sedan VI to diesel.

Średnie spalanie FORD Focus 1.5 TDCi Trend ASS PowerShift Sedan VI wynosi około 3,8 l na 100km. Warto nadmienić, że FORD Focus 1.5 TDCi Trend ASS PowerShift Sedan VI posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4538 mm długości, 1823 mm szerokości, 1469 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.5 TDCi Trend ASS PowerShift Sedan VI 120KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania FORD Focus 1.5 TDCi Trend ASS PowerShift Sedan VI 120KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 3,8 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 4,3 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 3,4 l/100km

Dane techniczne FORD Focus 1.5 TDCi Trend ASS PowerShift Sedan VI 120KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 10,7 s
Prędkość maksymalna 180 km/h
Moc 120 KM
Momen obrotowy 270 Nm
Pojemność skokowa silnika 1498 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 53
Emisja CO2 98
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/55 R16
Rozmiar felgi 6.5J x 16; 7.0J x 17
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.5 TDCi Trend ASS PowerShift Sedan VI 120KM (diesel)

Długość 4538 mm
Szerokość od 1823 mm do 2010 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1469 mm
Masa własna 1358 kg
Masa całkowita 1900 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.5 TDCi Trend ASS PowerShift Sedan VI 120KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Reflektory automatyczne, włączające się w zależności od poziomu natężenia światła 2017 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 600 PLN
Reflektory automatyczne, włączające się w zależności od poziomu natężenia światła 2017 - obecnie Standard
Lakier metalizowany, specjalny - Lunar Sky 2016 - obecnie Standard
System nawigacji satelitarnej CD/SD, Ford SYNC 2 2016 - obecnie Standard
Radio CD/MP3 z Ford Sync 2 (9 głośników Sony, 8-calowy wyśw., Bluetooth, AUX-IN, 2xUSB, iPod, SD) 2016 - obecnie Standard
Radio CD/MP3 z Ford Sync 2 (8-calowy wyświetlacz dotykowy, Bluetooth, AUX-IN, 2xUSB, iPod, SD) 2016 - obecnie Standard
Uchwyt do przenośnych urządzeń nawigacyjnych (Garmin, TomTom) - na słupku A 2016 - obecnie Standard
Koło zapasowe - pełnowymiarowe 2016 - obecnie Standard (w pakiecie) 650 PLN
Pakiet Platinium X 2018 Standard (w pakiecie) 4 150 PLN
Pakiet Gold X 2018 Standard

Ceny FORD Focus 1.5 TDCi Trend ASS PowerShift Sedan VI 120KM (diesel)

styczeń 2018 - grudzień 2018 93 520 PLN
styczeń 2017 - grudzień 2017 91 540 PLN
styczeń 2016 - grudzień 2016 90 740 PLN
wrzesień 2014 - grudzień 2015 90 140 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.5 TDCi Trend ASS PowerShift Sedan VI 120KM (diesel)

Inne wersje generacja-vi

FORD Focus - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.