FORD Focus 1.5 TDCi Gold X ASS Sedan VI 120KM

FORD Focus 1.5 TDCi Gold X ASS Sedan VI 120KM (diesel) (2014 - 2018)

FORD Focus 1.5 TDCi Gold X ASS Sedan VI 120KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2014 do 2018 roku. FORD Focus 1.5 TDCi Gold X ASS Sedan VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 88 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.5 TDCi Gold X ASS Sedan VI wynosi 120 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 180 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 10,7 s. Silnik FORD Focus 1.5 TDCi Gold X ASS Sedan VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1498 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.5 TDCi Gold X ASS Sedan VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.5 TDCi Gold X ASS Sedan VI osiąga moment obrotowy 270 Nm. FORD Focus 1.5 TDCi Gold X ASS Sedan VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.5 TDCi Gold X ASS Sedan VI to diesel.

Średnie spalanie FORD Focus 1.5 TDCi Gold X ASS Sedan VI wynosi około 3,8 l na 100km. Warto nadmienić, że FORD Focus 1.5 TDCi Gold X ASS Sedan VI posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4538 mm długości, 1823 mm szerokości, 1469 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.5 TDCi Gold X ASS Sedan VI 120KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania FORD Focus 1.5 TDCi Gold X ASS Sedan VI 120KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 3,8 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 4,3 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 3,4 l/100km

Dane techniczne FORD Focus 1.5 TDCi Gold X ASS Sedan VI 120KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 10,7 s
Prędkość maksymalna 180 km/h
Moc 120 KM
Momen obrotowy 270 Nm
Pojemność skokowa silnika 1498 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 53
Emisja CO2 98
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/55 R16
Rozmiar felgi 6.5J x 16; 7.0J x 17
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.5 TDCi Gold X ASS Sedan VI 120KM (diesel)

Długość 4538 mm
Szerokość od 1823 mm do 2010 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1469 mm
Masa własna 1350 kg
Masa całkowita 1900 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.5 TDCi Gold X ASS Sedan VI 120KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
System monitorowania ciśnienia w ogumieniu 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
EBD - elektroniczny rozdział sił hamowania 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Kierownica skórzana 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Zamek centralny z pilotem 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 950 PLN
Dodatkowo przyciemniane szyby tylne 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 800 PLN
Lakier Uni 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Lusterka boczne w kolorze nadwozia 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
ABS 2018 - obecnie Standard (indywidualny)

Ceny FORD Focus 1.5 TDCi Gold X ASS Sedan VI 120KM (diesel)

styczeń 2018 - grudzień 2018 87 670 PLN
październik 2017 - grudzień 2017 85 690 PLN
styczeń 2017 - wrzesień 2017 85 640 PLN
styczeń 2016 - grudzień 2016 84 840 PLN
styczeń 2015 - grudzień 2015 84 240 PLN
wrzesień 2014 - grudzień 2014 83 540 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.5 TDCi Gold X ASS Sedan VI 120KM (diesel)

Inne wersje generacja-vi

FORD Focus - Wiadomości

Nieoficjalnie. Miało być tak pięknie, a normy emisji postawią krzyżyk na Focusie RS?
Ford Focus RS to jeden z tych hot hatchy, do których pasuje nadużywane słowo "kultowy". Każda generacja budziła ogromne emocje. Tym bardziej smucą wieści o ogromnym znaku zapytania przy najnowszym Focusie RS.

Ford Focus III - opinie i typowe usterki
Oferowany przez 8 lat Ford Focus III jest jednym z lepszych kompaktów na rynku wtórnym, lecz posiada swoje mankamenty. Dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i jaką wybrać wersję silnikową?

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.