FORD Focus 1.5 EcoBoost SYNC Edition ASS PowerShift Sedan VI 150KM

FORD Focus 1.5 EcoBoost SYNC Edition ASS PowerShift Sedan VI 150KM (benzyna) (2017 - 2018)

FORD Focus 1.5 EcoBoost SYNC Edition ASS PowerShift Sedan VI 150KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2017 do 2018 roku. FORD Focus 1.5 EcoBoost SYNC Edition ASS PowerShift Sedan VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.5 EcoBoost SYNC Edition ASS PowerShift Sedan VI wynosi 150 KM. Silnik FORD Focus 1.5 EcoBoost SYNC Edition ASS PowerShift Sedan VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1499 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.5 EcoBoost SYNC Edition ASS PowerShift Sedan VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.5 EcoBoost SYNC Edition ASS PowerShift Sedan VI osiąga moment obrotowy 240 Nm. FORD Focus 1.5 EcoBoost SYNC Edition ASS PowerShift Sedan VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.5 EcoBoost SYNC Edition ASS PowerShift Sedan VI to benzyna.

Warto nadmienić, że FORD Focus 1.5 EcoBoost SYNC Edition ASS PowerShift Sedan VI posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4538 mm długości, 1823 mm szerokości, 1469 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.5 EcoBoost SYNC Edition ASS PowerShift Sedan VI 150KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 1.5 EcoBoost SYNC Edition ASS PowerShift Sedan VI 150KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 240 Nm
Pojemność skokowa silnika 1499 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.5 EcoBoost SYNC Edition ASS PowerShift Sedan VI 150KM (benzyna)

Długość 4538 mm
Szerokość od 1823 mm do 2010 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1469 mm
Masa własna 1358 kg
Masa całkowita 1900 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.5 EcoBoost SYNC Edition ASS PowerShift Sedan VI 150KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Pakiet Platinium X 2018 Standard (w pakiecie) 2 600 PLN
Pakiet Gold X 2018 Standard
Zawieszenie sportowe 2017 - 2018 Standard
Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach 2017 - 2018 Standard (indywidualny)
Dźwignia zmiany biegów wykończona skórą 2017 - 2018 Standard (indywidualny)
Zestaw do naprawy przebitej opony 2017 - 2018 Standard (indywidualny)
Fotel pasażera z regulacją wysokości 2017 - 2018 Standard
Fotele przednie sportowe 2017 - 2018 Standard
Uchwyty ISOFIX do mocowania fotelika dziecięcego na tylnej kanapie 2017 - 2018 Standard (indywidualny)
Przycisk rozrusznika Ford Power 2017 - 2018 Standard

Ceny FORD Focus 1.5 EcoBoost SYNC Edition ASS PowerShift Sedan VI 150KM (benzyna)

styczeń 2018 - grudzień 2018 93 920 PLN
styczeń 2017 - grudzień 2017 91 940 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.5 EcoBoost SYNC Edition ASS PowerShift Sedan VI 150KM (benzyna)

FORD Focus VI sedan przedni lewy
FORD Focus VI sedan boczny lewy
FORD Focus VI sedan tylny lewy
FORD Focus VI sedan przedni
FORD Focus VI sedan tylny
FORD Focus VI sedan boczny prawy

Inne wersje generacja-vi

FORD Focus - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.

Opinie Moto.pl: Ford Focus Active. W połowie drogi do SUV-a
Ford Focus Active to samochód dla tych, którzy nie potrafią zdecydować, czy chcą mieć zwykłego hatchbacka, czy SUV-a.