FORD Focus 1.0 EcoBoost Platinium X ASS PowerShift Sedan VI 125KM

FORD Focus 1.0 EcoBoost Platinium X ASS PowerShift Sedan VI 125KM (benzyna) (2015 - 2017)

FORD Focus 1.0 EcoBoost Platinium X ASS PowerShift Sedan VI 125KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2015 do 2017 roku. FORD Focus 1.0 EcoBoost Platinium X ASS PowerShift Sedan VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 92 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.0 EcoBoost Platinium X ASS PowerShift Sedan VI wynosi 125 KM. Silnik FORD Focus 1.0 EcoBoost Platinium X ASS PowerShift Sedan VI jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 999 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.0 EcoBoost Platinium X ASS PowerShift Sedan VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.0 EcoBoost Platinium X ASS PowerShift Sedan VI osiąga moment obrotowy 170 Nm. FORD Focus 1.0 EcoBoost Platinium X ASS PowerShift Sedan VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.0 EcoBoost Platinium X ASS PowerShift Sedan VI to benzyna.

Warto nadmienić, że FORD Focus 1.0 EcoBoost Platinium X ASS PowerShift Sedan VI posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4538 mm długości, 1823 mm szerokości, 1469 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.0 EcoBoost Platinium X ASS PowerShift Sedan VI 125KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 1.0 EcoBoost Platinium X ASS PowerShift Sedan VI 125KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 125 KM
Momen obrotowy 170 Nm
Pojemność skokowa silnika 999 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.0 EcoBoost Platinium X ASS PowerShift Sedan VI 125KM (benzyna)

Długość 4538 mm
Szerokość od 1823 mm do 2010 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1469 mm
Masa własna 1334 kg
Masa całkowita 1900 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.0 EcoBoost Platinium X ASS PowerShift Sedan VI 125KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Koło zapasowe - pełnowymiarowe 2016 - obecnie Standard (w pakiecie) 650 PLN
Uchwyt do przenośnych urządzeń nawigacyjnych (Garmin, TomTom) - na słupku A 2016 - obecnie Standard
Lakier metalizowany, specjalny - Lunar Sky 2016 - obecnie Standard
Koło zapasowe - pełnowymiarowe 2017 Standard
Koło zapasowe dojazdowe 2017 Standard
Reflektory automatyczne, włączające się w zależności od poziomu natężenia światła 2017 Standard (w pakiecie) 800 PLN
Reflektory automatyczne, włączające się w zależności od poziomu natężenia światła 2017 Standard
Lakier metalizowany, specjalny - Lunar Sky 2017 Standard
Pakiet Driver Assistance 1 2017 Standard (w pakiecie) 5 600 PLN
Radio CD/MP3 z Ford Sync 3 (8-calowy wyświetlacz dotykowy, 6 głośników, BT, AUX-IN, 2xUSB, iPod, SD) 2017 Standard

Ceny FORD Focus 1.0 EcoBoost Platinium X ASS PowerShift Sedan VI 125KM (benzyna)

styczeń 2017 - grudzień 2017 87 740 PLN
styczeń 2016 - grudzień 2016 86 940 PLN
październik 2015 - grudzień 2015 86 340 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.0 EcoBoost Platinium X ASS PowerShift Sedan VI 125KM (benzyna)

Inne wersje generacja-vi

FORD Focus - Wiadomości

Nieoficjalnie. Miało być tak pięknie, a normy emisji postawią krzyżyk na Focusie RS?
Ford Focus RS to jeden z tych hot hatchy, do których pasuje nadużywane słowo "kultowy". Każda generacja budziła ogromne emocje. Tym bardziej smucą wieści o ogromnym znaku zapytania przy najnowszym Focusie RS.

Ford Focus III - opinie i typowe usterki
Oferowany przez 8 lat Ford Focus III jest jednym z lepszych kompaktów na rynku wtórnym, lecz posiada swoje mankamenty. Dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i jaką wybrać wersję silnikową?

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.