FORD Focus 2.0 TDCi Titanium Sedan V 163KM

FORD Focus 2.0 TDCi Titanium Sedan V 163KM (diesel) (2011 - 2014)

FORD Focus 2.0 TDCi Titanium Sedan V 163KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2011 do 2014 roku. FORD Focus 2.0 TDCi Titanium Sedan V to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 120 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 2.0 TDCi Titanium Sedan V wynosi 163 KM. Silnik FORD Focus 2.0 TDCi Titanium Sedan V jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1997 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 2.0 TDCi Titanium Sedan V przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 2.0 TDCi Titanium Sedan V osiąga moment obrotowy 340 Nm. FORD Focus 2.0 TDCi Titanium Sedan V posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 2.0 TDCi Titanium Sedan V to diesel.

Warto nadmienić, że FORD Focus 2.0 TDCi Titanium Sedan V posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4534 mm długości, 1823 mm szerokości, 1484 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 2.0 TDCi Titanium Sedan V 163KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 2.0 TDCi Titanium Sedan V 163KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 163 KM
Momen obrotowy 340 Nm
Pojemność skokowa silnika 1997 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 2.0 TDCi Titanium Sedan V 163KM (diesel)

Długość 4534 mm
Szerokość od 1823 mm do 2010 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1484 mm
Masa własna 1429 kg
Masa całkowita 2050 kg

Wyposażenie FORD Focus 2.0 TDCi Titanium Sedan V 163KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2014 Standard (w pakiecie) 1 950 PLN
Lakier Uni 2014 Standard (indywidualny)
Lakier specjalny - Candy Red lub Burnished Glow 2014 Standard (w pakiecie) 2 800 PLN
Lakier niemetalizowany, specjalny 2014 Standard (w pakiecie) 750 PLN
Tapicerka materiałowa 2014 Standard (indywidualny)
Pakiet stylizacji wnętrza Individual Charcoal Black 2014 Standard (w pakiecie) 6 500 PLN
Fotele częściowo wykończone skórą, pakiet 2014 Standard (w pakiecie) 4 200 PLN
Pakiet stylizacji wnętrza Individual Sahara Tan 2014 Standard (w pakiecie) 7 500 PLN
Pakiet Business 1 2013 - 2014 Standard (w pakiecie) 2 300 PLN
Felgi aluminiowe 16 (wzór 5x2-ramienny Arctic Grey) z ogumieniem 2013 - 2014 Standard

Ceny FORD Focus 2.0 TDCi Titanium Sedan V 163KM (diesel)

styczeń 2014 - grudzień 2014 93 950 PLN
styczeń 2013 - grudzień 2013 93 350 PLN
styczeń 2012 - grudzień 2012 92 900 PLN
październik 2011 - grudzień 2011 91 700 PLN
maj 2011 - październik 2011 93 200 PLN
styczeń 2011 - maj 2011 92 900 PLN

Zdjęcia FORD Focus 2.0 TDCi Titanium Sedan V 163KM (diesel)

Inne wersje generacja-v

FORD Focus - Wiadomości

Nieoficjalnie. Miało być tak pięknie, a normy emisji postawią krzyżyk na Focusie RS?
Ford Focus RS to jeden z tych hot hatchy, do których pasuje nadużywane słowo "kultowy". Każda generacja budziła ogromne emocje. Tym bardziej smucą wieści o ogromnym znaku zapytania przy najnowszym Focusie RS.

Ford Focus III - opinie i typowe usterki
Oferowany przez 8 lat Ford Focus III jest jednym z lepszych kompaktów na rynku wtórnym, lecz posiada swoje mankamenty. Dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i jaką wybrać wersję silnikową?

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.