FORD Focus 2.0 TDCi Gold X Edition Start MPS6 Sedan V 140KM

FORD Focus 2.0 TDCi Gold X Edition Start MPS6 Sedan V 140KM (diesel) (2013 - 2014)

FORD Focus 2.0 TDCi Gold X Edition Start MPS6 Sedan V 140KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2013 do 2014 roku. FORD Focus 2.0 TDCi Gold X Edition Start MPS6 Sedan V to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 103 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 2.0 TDCi Gold X Edition Start MPS6 Sedan V wynosi 140 KM. Silnik FORD Focus 2.0 TDCi Gold X Edition Start MPS6 Sedan V jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1997 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 2.0 TDCi Gold X Edition Start MPS6 Sedan V przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 2.0 TDCi Gold X Edition Start MPS6 Sedan V osiąga moment obrotowy 320 Nm. FORD Focus 2.0 TDCi Gold X Edition Start MPS6 Sedan V posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 2.0 TDCi Gold X Edition Start MPS6 Sedan V to diesel.

Warto nadmienić, że FORD Focus 2.0 TDCi Gold X Edition Start MPS6 Sedan V posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4534 mm długości, 1823 mm szerokości, 1484 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 2.0 TDCi Gold X Edition Start MPS6 Sedan V 140KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 2.0 TDCi Gold X Edition Start MPS6 Sedan V 140KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 140 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 1997 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 2.0 TDCi Gold X Edition Start MPS6 Sedan V 140KM (diesel)

Długość 4534 mm
Szerokość od 1823 mm do 2010 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1484 mm
Masa własna 1468 kg
Masa całkowita 2050 kg

Wyposażenie FORD Focus 2.0 TDCi Gold X Edition Start MPS6 Sedan V 140KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2014 Standard (w pakiecie) 1 950 PLN
Lakier Uni 2014 Standard (indywidualny)
Lakier specjalny - Candy Red lub Burnished Glow 2014 Standard (w pakiecie) 2 800 PLN
Lakier niemetalizowany, specjalny 2014 Standard (w pakiecie) 750 PLN
Tapicerka materiałowa 2014 Standard (indywidualny)
Relingi dachowe aluminiowe 2013 - 2014 Standard
Hak holowniczy 2013 - 2014 Standard
EBD - elektroniczny rozdział sił hamowania 2013 - 2014 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne, przód 2013 - 2014 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 2013 - 2014 Standard

Ceny FORD Focus 2.0 TDCi Gold X Edition Start MPS6 Sedan V 140KM (diesel)

styczeń 2014 - grudzień 2014 95 600 PLN
luty 2013 - grudzień 2013 95 000 PLN

Zdjęcia FORD Focus 2.0 TDCi Gold X Edition Start MPS6 Sedan V 140KM (diesel)

Inne wersje generacja-v

FORD Focus - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.

Opinie Moto.pl: Ford Focus Active. W połowie drogi do SUV-a
Ford Focus Active to samochód dla tych, którzy nie potrafią zdecydować, czy chcą mieć zwykłego hatchbacka, czy SUV-a.