FORD Focus 1.6 EcoBoost Edition Sedan V 150KM

FORD Focus 1.6 EcoBoost Edition Sedan V 150KM (benzyna) (2013 - 2014)

FORD Focus 1.6 EcoBoost Edition Sedan V 150KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2013 do 2014 roku. FORD Focus 1.6 EcoBoost Edition Sedan V to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.6 EcoBoost Edition Sedan V wynosi 150 KM. Silnik FORD Focus 1.6 EcoBoost Edition Sedan V jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1596 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.6 EcoBoost Edition Sedan V przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.6 EcoBoost Edition Sedan V osiąga moment obrotowy 240 Nm. FORD Focus 1.6 EcoBoost Edition Sedan V posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.6 EcoBoost Edition Sedan V to benzyna.

Warto nadmienić, że FORD Focus 1.6 EcoBoost Edition Sedan V posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4534 mm długości, 1823 mm szerokości, 1484 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.6 EcoBoost Edition Sedan V 150KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 1.6 EcoBoost Edition Sedan V 150KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 240 Nm
Pojemność skokowa silnika 1596 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.6 EcoBoost Edition Sedan V 150KM (benzyna)

Długość 4534 mm
Szerokość od 1823 mm do 2010 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1484 mm
Masa własna 1340 kg
Masa całkowita 1900 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.6 EcoBoost Edition Sedan V 150KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Relingi dachowe aluminiowe 2013 - 2014 Standard
Hak holowniczy 2013 - 2014 Standard
EBD - elektroniczny rozdział sił hamowania 2013 - 2014 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne, przód 2013 - 2014 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 2013 - 2014 Standard (indywidualny)
Czujniki odległości przy parkowaniu - tył 2013 - 2014 Standard
Szyberdach szklany odsuwany i uchylany elektrycznie 2013 - 2014 Standard (w pakiecie) 2 900 PLN
Ogrzewane fotele przednie 2013 - 2014 Standard (w pakiecie) 900 PLN
Tapicerka skórzana 2013 - 2014 Standard
Kierownica skórzana 2013 - 2014 Standard (indywidualny)

Cena FORD Focus 1.6 EcoBoost Edition Sedan V 150KM (benzyna)

luty 2013 - listopad 2014 76 900 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.6 EcoBoost Edition Sedan V 150KM (benzyna)

Inne wersje generacja-v

FORD Focus - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.

Opinie Moto.pl: Ford Focus Active. W połowie drogi do SUV-a
Ford Focus Active to samochód dla tych, którzy nie potrafią zdecydować, czy chcą mieć zwykłego hatchbacka, czy SUV-a.