FORD Focus 2.0 TDCi Silver X DPF Sedan IV 136KM

FORD Focus 2.0 TDCi Silver X DPF Sedan IV 136KM (diesel) (2008 - 2010)

FORD Focus 2.0 TDCi Silver X DPF Sedan IV 136KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2008 do 2010 roku. FORD Focus 2.0 TDCi Silver X DPF Sedan IV to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 100 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 2.0 TDCi Silver X DPF Sedan IV wynosi 136 KM. Silnik FORD Focus 2.0 TDCi Silver X DPF Sedan IV jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1997 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 2.0 TDCi Silver X DPF Sedan IV przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 2.0 TDCi Silver X DPF Sedan IV osiąga moment obrotowy 320 Nm. FORD Focus 2.0 TDCi Silver X DPF Sedan IV posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 2.0 TDCi Silver X DPF Sedan IV to diesel.

Warto nadmienić, że FORD Focus 2.0 TDCi Silver X DPF Sedan IV posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4481 mm długości, 1839 mm szerokości, 1497 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 2.0 TDCi Silver X DPF Sedan IV 136KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 2.0 TDCi Silver X DPF Sedan IV 136KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 136 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 1997 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 2.0 TDCi Silver X DPF Sedan IV 136KM (diesel)

Długość 4481 mm
Szerokość 1839 mm
Rozstaw osi 2640 mm
Wysokość 1497 mm
Masa własna 1435 kg
Masa całkowita 1905 kg

Wyposażenie FORD Focus 2.0 TDCi Silver X DPF Sedan IV 136KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Radio Sony 1CD z zestawem Bluetooth, ster. głosowym + gniazdo USB + zestaw nawig. do telefonu kom. 2009 - 2010 Standard
Pakiet zabezpieczeń 5 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN
Pakiet zabezpieczeń 4 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 1 100 PLN
Pakiet zabezpieczeń 3 2009 - 2010 Standard
Pakiet zabezpieczeń 7 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 5 800 PLN
El. sterowane szyby przednie, opuszczane / podnoszone jednym naciśnięciem przycisku 2009 - 2010 Standard
Pakiet zabezpieczeń 8 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 6 200 PLN
Fotel pasażera z mech. regulacją wysokości i odcinka lędźwiowego 2009 - 2010 Standard
Lusterka boczne elektrycznie regulowane, składane i ogrzewane z lampkami ośw. podłoże, pakiet 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 1 400 PLN
Konsola centralna z podłokietnikiem + przycisk Ford Power, pakiet 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 1 300 PLN

Ceny FORD Focus 2.0 TDCi Silver X DPF Sedan IV 136KM (diesel)

marzec 2010 - grudzień 2010 86 800 PLN
październik 2009 - luty 2010 86 100 PLN
lipiec 2009 - październik 2009 86 000 PLN
czerwiec 2008 - czerwiec 2009 84 950 PLN
luty 2008 - czerwiec 2008 86 900 PLN

Zdjęcia FORD Focus 2.0 TDCi Silver X DPF Sedan IV 136KM (diesel)

Inne wersje generacja-iv

FORD Focus - Wiadomości

Nieoficjalnie. Miało być tak pięknie, a normy emisji postawią krzyżyk na Focusie RS?
Ford Focus RS to jeden z tych hot hatchy, do których pasuje nadużywane słowo "kultowy". Każda generacja budziła ogromne emocje. Tym bardziej smucą wieści o ogromnym znaku zapytania przy najnowszym Focusie RS.

Ford Focus III - opinie i typowe usterki
Oferowany przez 8 lat Ford Focus III jest jednym z lepszych kompaktów na rynku wtórnym, lecz posiada swoje mankamenty. Dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i jaką wybrać wersję silnikową?

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.