FORD Focus 1.6 TDCi Ghia Sedan IV 109KM (diesel) (2007 - 2009)

FORD Focus 1.6 TDCi Ghia Sedan IV 109KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2007 do 2009 roku. FORD Focus 1.6 TDCi Ghia Sedan IV to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 80 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.6 TDCi Ghia Sedan IV wynosi 109 KM. Silnik FORD Focus 1.6 TDCi Ghia Sedan IV jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1560 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.6 TDCi Ghia Sedan IV przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.6 TDCi Ghia Sedan IV osiąga moment obrotowy 240 Nm. FORD Focus 1.6 TDCi Ghia Sedan IV posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.6 TDCi Ghia Sedan IV to diesel.

Warto nadmienić, że FORD Focus 1.6 TDCi Ghia Sedan IV posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4481 mm długości, 1839 mm szerokości, 1497 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.6 TDCi Ghia Sedan IV 109KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne FORD Focus 1.6 TDCi Ghia Sedan IV 109KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 109 KM
Momen obrotowy 240 Nm
Pojemność skokowa silnika 1560 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.6 TDCi Ghia Sedan IV 109KM (diesel)

Długość 4481 mm
Szerokość 1839 mm
Rozstaw osi 2640 mm
Wysokość 1497 mm
Masa własna 1385 kg
Masa całkowita 1820 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.6 TDCi Ghia Sedan IV 109KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag 6 sztuk 2008 - 2009 Standard
Dodatkowa nagrzewnica PTC 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 750 PLN
Felgi aluminiowe 16 z ogumieniem 2008 - 2009 Standard
System reflektorów adaptacyjnych + lampy tylne LED 2008 - 2009 Standard
Lampy ksenonowe ze spryskiwaczami, pakiet 2008 - 2009 Standard
Zestaw głośnomówiący Bluetooth z funkcją sterowania głosem + gniazdo USB 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 1 300 PLN
Dwa paski ST na masce silnika, dachu i pokrywie bagażnika 2008 - 2009 Standard
Dwa paski ST po bokach nadwozia 2008 - 2009 Standard
Pakiet dodatków stylizacyjnych ST 1 2008 - 2009 Standard
Pakiet dodatków stylizacyjnych ST 2 2008 - 2009 Standard

Ceny FORD Focus 1.6 TDCi Ghia Sedan IV 109KM (diesel)

lipiec 2009 - grudzień 2009 82 850 PLN
czerwiec 2008 - czerwiec 2009 81 800 PLN
grudzień 2007 - czerwiec 2008 83 750 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.6 TDCi Ghia Sedan IV 109KM (diesel)

Inne wersje generacja-iv

FORD Focus - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.

Opinie Moto.pl: Ford Focus Active. W połowie drogi do SUV-a
Ford Focus Active to samochód dla tych, którzy nie potrafią zdecydować, czy chcą mieć zwykłego hatchbacka, czy SUV-a.