FORD Focus 1.6 Gold X EU5 Sedan IV 100KM (benzyna) (2010 - 2011)

FORD Focus 1.6 Gold X EU5 Sedan IV 100KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2010 do 2011 roku. FORD Focus 1.6 Gold X EU5 Sedan IV to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 74 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 1.6 Gold X EU5 Sedan IV wynosi 100 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 185 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 12,5 s. Silnik FORD Focus 1.6 Gold X EU5 Sedan IV jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1596 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 1.6 Gold X EU5 Sedan IV przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 1.6 Gold X EU5 Sedan IV osiąga moment obrotowy 150 Nm. FORD Focus 1.6 Gold X EU5 Sedan IV posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 1.6 Gold X EU5 Sedan IV to benzyna.

Średnie spalanie FORD Focus 1.6 Gold X EU5 Sedan IV wynosi około 4,7 l na 100km. Warto nadmienić, że FORD Focus 1.6 Gold X EU5 Sedan IV posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4481 mm długości, 1839 mm szerokości, 1497 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 1.6 Gold X EU5 Sedan IV 100KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania FORD Focus 1.6 Gold X EU5 Sedan IV 100KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,7 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,8 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,1 l/100km

Dane techniczne FORD Focus 1.6 Gold X EU5 Sedan IV 100KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 12,5 s
Prędkość maksymalna 185 km/h
Moc 100 KM
Momen obrotowy 150 Nm
Pojemność skokowa silnika 1596 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 1.6 Gold X EU5 Sedan IV 100KM (benzyna)

Długość 4481 mm
Szerokość 1839 mm
Rozstaw osi 2640 mm
Wysokość 1497 mm
Masa własna 1270 kg
Masa całkowita 1750 kg

Wyposażenie FORD Focus 1.6 Gold X EU5 Sedan IV 100KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Hak holowniczy 2011 Standard (w pakiecie) 2 100 PLN
System monitorowania ciśnienia w ogumieniu 2011 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Szyby przednie i tylne elektryczne z syst. automatycznego zamykania 2011 Standard (w pakiecie) 1 400 PLN
Lusterka boczne elektr. regulowane i ogrzewane z oświetl. podłoża 2011 Standard (w pakiecie) 1 000 PLN
Czujniki odległości przy parkowaniu - tył 2011 Standard (w pakiecie) 2 100 PLN
Szyberdach szklany odsuwany i uchylany elektrycznie 2011 Standard (w pakiecie) 2 900 PLN
Ogrzewane fotele przednie 2011 Standard (w pakiecie) 900 PLN
Pakiet dla palących 2011 Standard (w pakiecie) 110 PLN
Zapasowy kluczyk ze zdalnym sterowaniem 2011 Standard (w pakiecie) 150 PLN
Lakier metalik 2011 Standard (w pakiecie) 1 850 PLN

Ceny FORD Focus 1.6 Gold X EU5 Sedan IV 100KM (benzyna)

maj 2011 - grudzień 2011 69 350 PLN
styczeń 2011 - maj 2011 68 400 PLN
październik 2010 - grudzień 2010 68 400 PLN
wrzesień 2010 68 000 PLN

Zdjęcia FORD Focus 1.6 Gold X EU5 Sedan IV 100KM (benzyna)

Inne wersje generacja-iv

FORD Focus - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.