FORD Focus 2.0 TDCi Ghia Sedan III 136KM (diesel) (2005 - 2008)

FORD Focus 2.0 TDCi Ghia Sedan III 136KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2005 do 2008 roku. FORD Focus 2.0 TDCi Ghia Sedan III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 100 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji FORD Focus 2.0 TDCi Ghia Sedan III wynosi 136 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 203 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,3 s. Silnik FORD Focus 2.0 TDCi Ghia Sedan III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1997 cm3. Na każdy cylinder w silniku FORD Focus 2.0 TDCi Ghia Sedan III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy FORD Focus 2.0 TDCi Ghia Sedan III osiąga moment obrotowy 320 Nm. FORD Focus 2.0 TDCi Ghia Sedan III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ FORD Focus 2.0 TDCi Ghia Sedan III to diesel.

Warto nadmienić, że FORD Focus 2.0 TDCi Ghia Sedan III posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4488 mm długości, 1840 mm szerokości, 1497 mm wysokości.

Opinie o FORD Focus 2.0 TDCi Ghia Sedan III 136KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania FORD Focus 2.0 TDCi Ghia Sedan III 136KM (diesel)

Spalanie w jeździe miejskiej 7,4 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,6 l/100km

Dane techniczne FORD Focus 2.0 TDCi Ghia Sedan III 136KM (diesel)

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 9,3 s
Prędkość maksymalna 203 km/h
Moc 136 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 1997 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 53
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/55 R16
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary FORD Focus 2.0 TDCi Ghia Sedan III 136KM (diesel)

Długość 4488 mm
Szerokość 1840 mm
Rozstaw osi 2640 mm
Wysokość 1497 mm
Masa własna 1427 kg
Masa całkowita 1895 kg

Wyposażenie FORD Focus 2.0 TDCi Ghia Sedan III 136KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
FordProtect - przedłużona gwarancja - 4lata / 150 000 km 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 2 500 PLN
Felgi aluminiowe 18 (wzór 5-ramienny) z ogumieniem 225/40 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 4 500 PLN
Pakiet Focus Stylizacyjny 2007 - 2008 Standard
Spoiler przedniego i tylnego zderzaka 2007 - 2008 Standard
Podłokietnik z przodu 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Siedzenia sportowe - przód 2006 - 2008 Standard
Poduszki powietrzne boczne - przód 2006 - 2008 Standard
Kurtyny powietrzne 2006 - 2008 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN
EBD - elektroniczny rozdział sił hamowania 2006 - 2008 Standard (indywidualny)
EBA - układ wspomagania hamowania awaryjnego 2006 - 2008 Standard (w pakiecie) 200 PLN

Ceny FORD Focus 2.0 TDCi Ghia Sedan III 136KM (diesel)

listopad 2005 - luty 2008 81 800 PLN
czerwiec 2005 - październik 2005 81 700 PLN

Zdjęcia FORD Focus 2.0 TDCi Ghia Sedan III 136KM (diesel)

Inne wersje generacja-iii

FORD Focus - Wiadomości

Ford Focus III - opinie i typowe usterki
Oferowany przez 8 lat Ford Focus III jest jednym z lepszych kompaktów na rynku wtórnym, lecz posiada swoje mankamenty. Dlatego warto wiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i jaką wybrać wersję silnikową?

Opinie Moto.pl: Ford Focus ST 2.3 EcoBoost 280 KM - taki powinien być hothatch
Ford przyzwyczaił nas do tego, że tanecznym krokiem idzie z duchem czasu. Podczas gdy niektóre marki nie bardzo wiedzą, co począć ze swoją dotychczasową polityką w obecnym, bezlitosnym dla wysokich litraży świecie, Ford doskonale wie co robi. Pięciolitrowy Ford Mustang jest tego najlepszym dowodem. A teraz kompaktowy Focus ST dostał silnik z mniejszego amerykańskiego "rumaka".

Studio Biznes, odc. 20. Dzisiaj sprawdziliśmy 280-konnego Forda Focusa ST
Benzynowy silnik 2.3, 280 KM mocy, napęd na przód, szpera i 5,7 s do setki - jak jeździ nowy Ford Focus ST? Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl, sprawdził to w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie
Te auto to od wielu lat ścisła czołówka segmentu kompaktowego. Golf jest niekwestionowanym królem europejskich rankingów sprzedaży, ale Focus depcze mu po piętach. VW za kilka miesięcy doczeka się następcy, natomiast Ford niedawno wkroczył na scenę w najnowszej odsłonie. Sprawdzamy wysokoprężne wersje z automatycznymi skrzyniami biegów.

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line - opinie Moto.pl. Ścisła czołówka
Wygląda dobrze, jeździ jeszcze lepiej, jest prosty w obsłudze i przestronny. To wręcz wzorowy kompakt, ale drobną rysą na jego wizerunku są przeciętnej jakości materiały użyte we wnętrzu.